Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Prisma värbamise imagokampaania eristus konkurentidest nii oma sõnumite kui ka visuaalidega, täites igati püstitatud eesmärgi.
Prisma näitel võib öelda, et julgelt eristuva sõnumiga värbamiskampaania on üks parimaid viise jõuda passiivsete kandidaatideni, kes moodustavad umbes 70% tööjõust. Kui kommunikeeritud eelised ja argumendid on hästi valitud ja inimestele relevantsed, siis kandideerivad tööle ka need, kes antud hetkel aktiivselt uut tööd ei otsi. Selliselt on võimalik saada oma ridadesse kvaliteetseid kogemustega töötajaid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Prisma Peremarketi personaliosakonna arendusjuhi Piret Lankotsi sõnul soovisid nad uue värbamiskampaaniaga eristuda ja mitte teha tavapärast „meil on tore“ stiilis reklaami. Selleks kaasasid nad agentuuride Utopia, Mediacomi ja META Advisory meeskonnad.
Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Nasdaq Tallinna börsi juht Kaarel Otsa sõnul oli nende eesmärk 2021. aastast teha kõige edukam börsiaasta Tallinna börsi senise 25-aastase ajaloo jooksul. See ka saavutati.
Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli. Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.