Autor: Laura Reiter • 18. aprill 2022

Aasta Turundustegu 2021 finalisti case study: Prisma julgelt erinev värbamise imagokampaania

Aasta Turundustegu 2021 konkursi finaali ehk ärikategoorias viie parima sekka jõudnud Prisma värbamise imagokampaania eristus konkurentidest nii oma sõnumite kui ka visuaalidega, täites igati püstitatud eesmärgi.

Prisma näitel võib öelda, et julgelt eristuva sõnumiga värbamiskampaania on üks parimaid viise jõuda passiivsete kandidaatideni, kes moodustavad umbes 70% tööjõust. Kui kommunikeeritud eelised ja argumendid on hästi valitud ja inimestele relevantsed, siis kandideerivad tööle ka need, kes antud hetkel aktiivselt uut tööd ei otsi. Selliselt on võimalik saada oma ridadesse kvaliteetseid kogemustega töötajaid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700