• 11.04.22, 11:18

CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2022 võitja: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle

Enefit Greeni aktsiate esmase avaliku pakkumise (IPO) kampaania võitis ärikategoorias aasta turundusteo 2022 tiitli.
CASE STUDY | Aasta Turundustegu 2022 võitja: 60 000 inimest panid tuule ja päikese enda jaoks tööle
Maailmas on vähe näiteid, kus börsile suunduva ettevõtte aktsiaid märgib ligi 5 protsenti kogu riigi rahvast. Kampaaniasõnum ,,Pane tuul ja päike enda kasuks tööle“ kõnetas enam kui 60 000 inimest puhtamasse tulevikku panustama. Mitte ainult sõnade, vaid ka rahaga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele