Autor: Marianne Liibert • 16. september 2020

Digiturundusagentuur sai mitmekesise tööandja kvaliteedimärgise

Täna saavad 32 mitmekesisust väärtustavat ettevõtet kvaliteedimärgise „Austame erinevusi“, märgise saajate seas on ka digiturundusagentuur ADM Interactive.

Autor: Aron Urb

Eesti Inimõiguste Keskus ja Sotsiaalministeerium tunnustavad täna kvaliteedimärgisega “Austame erinevusi” 32 tööandjat, kes on võtnud fookusesse mitmekesisuse ja kaasatuse edendamise oma organisatsioonis.

Mitmekesisuse juhtimine on muutunud Eesti töömaastikul järjest olulisemaks, sellega teadlikult tegelevad organisatsioonid on edukamad, innovaatilisemad ja kohanevad kiiremini muutustega. “Austame erinevusi” on märgis tööandjale, kes peab lugu võrdsest kohtlemisest ja kaasavast organisatsioonikultuuri ning kelle sisuline töö mitmekesisuse juhtimisel on eeskujuks ka teistele. Märgis kehtib kaks aastat ja tänavu antakse seda välja teist korda, märgise saamiseks peab organisatsioon esmalt taotluse esitama ja seejärel peab komisjon selle heaks kiitma.

Esmakordselt pälvivad tunnustuse Telia Eesti, ADM Interactive, Pipedrive, IPF Digital, SOL Baltics, VIA 3L, Vabaühenduste Liit, Playtech Estonia, Ellex Raidla, Prisma Peremarket, Nordea Bank Abp Eesti filiaal, Creditstar Group, Vanalinna Ehitus, Enics Eesti ja Töötukassa. Märgised annab pidulikult üle sotsiaalminister Tanel Kiik Fotografiska kohvikus toimuval tunnustusüritusel.

ADM Interactive'i tegevjuht Riho Pihelpuu

“Lähtume ADMis alati inimestest ja peame oluliseks kõikidest töötajatest päriselt hoolimist, sest iga inimene on väärtuslik. Just see teebki meid organisatsioonina tugevaks,” ütles ADM Interactive’i personalijuht Sigrid Pedak.

Pedaku sõnul peab ettevõte “Austame erinevusi” märgist ka omamoodi kvaliteedinäitajaks, mis näitab märgise saanud organisatsiooni pühendumist mitmekesisuse toetamisele ning seeläbi ka parema töökeskkonna ja ühiskonna loomisele. “Need on olulised väärtused, mida peab iga tulevikku vaatav ettevõte ja asutus järgima,” kinnitas Pedak.

ADM Interactive paistab silma nii tulemusliku töö kui ka töökorralduse poolest

ADM Interactive on konkursil Aasta Digitegu igal aastal auhindu noppinud ja mõnel aastal lausa mitu tükki korraga. Aasta Digiteo konkurss toimub traditsiooniliselt digiturunduskonverentsi Best Internet raames (registreeru Best Internet 2020 konverentsile siin). Näiteks 2013. aastal pärjati ADMi tervelt neljas kategoorias: sotsiaalmeedia, veebileht, online-reklaam ja integreeritud digitaalkampaania. Loe lisaks: Aasta Digitegu võitjad läbi aegade

2019. aastal võitsid nad nii Aasta Digiteo grand prix, millele kandideerisid kõikide kategooriate võitjad, kui ka parima online-reklaami kategooria auhinna. Võidu tõi ADMile koostöös Mediabrands Digitaliga airBalticule loodud AWS serverless arhitektuuril põhinev airBalticu piletisüsteemiga integreeritud bänner. Loe lisaks: ADM võitis Aasta Digitegu 2019 Grand Prix auhinna ja CASE STUDY: Digitegu 2019 Grand Prix - airBaltic serverless AWS bänner

Lisaks headele tulemustele digiturunduses on ADM Interactive jäänud silma ka positiivse tööandja kuvandiga. 2019. aastal pälvisid nad Unistuste Tööandja tiitli ja 2018. aastal Peresõbraliku tööandja kuldmärgise, samuti on ettevõtet tunnustatud tervist edendava ja vastutustundliku ettevõtte märgistega. Loe lisaks: ADM pälvis Unistuste Tööandja tiitli erasektori kategoorias

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: 51 44 884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700