• 11.09.25, 09:53

Vanus kujundab eestlaste rahapaigutusi: noored investeerivad endasse, vanemad kinnisvarasse

Kuigi kinnisvara on endiselt eestlaste peamine investeerimiseelistus, on nooremate põlvkondade seas selgelt tugev huvi enesearengusse investeerimise vastu, näitab Norstati poolt Citadele tellimusel läbi viidud uuring.
Citadele Balti jaepanganduse juht ja juhatuse liige Edward Rebane
  • Citadele Balti jaepanganduse juht ja juhatuse liige Edward Rebane
  • Foto: Citadele
Augustis läbi viidud uuringu kohaselt investeeriks vabade vahendite olemasolul 65% Eesti inimestest kinnisvarasse. Finantsturgudesse (aktsiad, fondid, võlakirjad) suunaks oma vahendeid 29% vastanutest, enesearengusse samuti 29% eestlastest. Vanuserühmade lõikes selgub, et noorimad ehk 18–29-aastased paistavad silma just enesearengu eelistamisega (45%), samas kui 60+ seas on see valdkond märksa vähem huvipakkuv.

Seotud lood

Uudised
  • 22.08.25, 09:33
Noored sisuloojad õpetavad, kuidas Z-põlvkonnani jõuda
100 tuhande jälgijaga sisuloojate ja investorite Maia-Liis Ossipi ning Mihkel Kööbi ettevõte Kozip aitab suurtel ja vanematel firmadel sotsiaalmeedia turunduse abil jõuda noorteni, kelleni muidu on keeruline saada.
Uudised
  • 15.08.25, 09:35
Alfa-generatsioon muudab tarbimise mängureegleid: vähem impulsse, rohkem väärtusi
Nii Eesti kui kogu muu maailma tarbimiskultuuri väga jõuliselt sisenenud üliodava masstoodangu võidukäik võib kesta veel mõned aastad, kuna peale kasvav Alfa-generatsioon hakkab sel fenomenil suure tõenäosusega hoogu maha tõmbama.
Uudised
  • 16.07.25, 12:11
Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi
Sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste, näitab Adyeni kaubandusuuring.
Uudised
  • 07.07.25, 12:59
BalticBest 2025 žüriiliige: reklaamitööstus ei ole noorte jaoks enam seksikas
See on nagu suur elevant toas. Kui tahame olukorda muuta, peavad kohalikud liidrid lõpuks häält tegema, leiab BalticBest 2025 žüriiliige ning Leedu agentuuri autoriai asutaja ja loovjuht Giedrė Ona Šileikytė.
Töökuulutused
  • 27.08.25, 12:57
OMD otsib uut meediastrateegi-kliendihaldurit
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele