• 16.07.25, 12:11

Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi

Adyeni kaubandusuuring näitab, et sotsiaalmeedias ostlemine pole enam vaid noorte pärusmaa – vähemalt iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses eestlane teeb seal regulaarselt oste. Kuigi füüsiline pood on jätkuvalt populaarseim, on platvormiülene poodlemine kiiresti muutumas uueks normiks kõigis vanusegruppides.
Ka eakad tarbijad avastavad sotsiaalmeedias ostuvõimalusi
  • Foto: Pexels.com
Sotsiaalmeedias ostlemine tähendab toodete või teenuste avastamist ja ostmist otse sotsiaalmeediaplatvormide kaudu, ilma et peaks lahkuma rakendusest. Kui varem iseloomustas selline ostlemisviis peamiselt noori, kasutavad sama võimalust täna ka vanemad põlvkonnad. Noored, eriti 16–19-aastased, on hetkel jätkuvalt sotsiaalmeedia vahendusel ostlemise esirinnas – üle poole neist poodleb sel viisil regulaarselt. Küll aga ostab pea iga kolmas 60ndates ja iga kuues 70+ vanuses Eesti elanik vähemalt korra kuus midagi sotsiaalmeedia kaudu.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 10.07.25, 09:30
Tomra otsib kommertsjuhti
Tomra otsib endaga liituma kommertsjuhti, kes juhiks tegevust Eestis, Lätis ja Leedus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele