Autor: Laura Reiter • 22. jaanuar 2024

Millised olid 2023. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 4. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2023. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja neljandas ja ühtlasi viimases jaos jagab oma lemmikuid agentuuri Sweep strateeg ja partner Oliver Lomp.
Agentuuri Sweep strateeg ja partner Oliver Lomp
Foto: Krõõt Tarkmeel

Oliver Lomp märkis alustuseks, et Sweep ajas eelmisel aastal üsna selgelt oma liini, täiustades pidevalt oma unikaalset strateegiaprotsessi, et olla tugev strateegiline partner lisaks Eesti klientidele ka rahvusvaheliselt. Eriti tugevas fookuses on olnud tema sõnul digistrateegia suuna tipptasemele arendamine, mida veab Booking.com-i taustaga Julian Poole. "Lisaks oleme panustanud rahvusvahelise talendivõrgustiku loomisse ja valideerimisse ning täna saame öelda, et meil pole põhjust ühtegi väljakutset karta," sõnas ta ja lisas, et see liin on end ka esimeste tulemustega õigustanud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700