Autor: Laura Reiter • 15. jaanuar 2024

Millised olid 2023. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 2. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2023. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises jaos jagavad oma lemmikuid Tallink Grupi brändi- ja turundusjuht Kristi Männik ja RMK turundusjuht Anu Lill.

Eelmise aasta meeldejäävaimate turundustegude peale mõeldes toob Kristi Männik välja kampaaniad, mis keskendusid brändiloo jutustamisele ja mille mõju brändi väärtuse kasvatamisel on pikaajaline. "Koheselt mõõdetavate tulemuste ootuses, lühiajaliste taktikaliste tegevuste ülekaalus ning üha rohkem killustunud meediamaastikul on brändi ehitamine järjest suuremaid väljakutseid pakkuv," sõnas ta ja lisas, et seetõttu jäid talle silma just brändid, kes tegid seda oskuslikult, edastades kampaaniat kandvat loovideed läbi erinevate kanalipõhiste lähenemiste.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700