• 08.01.24, 09:44

Aasta Turundustegu 2023 konkurss on lõpusirgel!

Nagu traditsiooniks on saanud, tunnustame ka sel aastal turunduskonverentsil Password meeldejäävamaid ja tulemuslikumaid turunduskampaaniaid ja -aktsioone Aasta Turundusteo tiitliga. Konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab ka äri.
Aasta Turundustegu 2023 konkurss on lõpusirgel!
  • Aasta Turundustegu 2023 konkurss on lõpusirgel!
Konkursil osalemiseks laadige ankeet alla, mille leiate siit. Täidetud ankeete ootame hiljemalt 4. märtsiks e-posti aadressile [email protected].

Ajakava

Tööde esitamise tähtaeg on 4. märts 2024 (k.a).
Konkursi esimeses voorus valib žürii avaliku sektori kategooria võitja ning viis ärikategooria finalisti, kes selguvad 13. märtsil 2024.
Konkursi teine voor toimub 20. märtsil 2024, mil avaliku sektori kategooria võitja ja viis ärikategooria finalisti esitlevad oma töid Passwordi konverentsi laval. Žürii valib Passwordi konverentsil viie ärikategooria finalisti hulgast Aasta Turundusteo 2023 Grand Prix' võitja.

Osalustasu

549 eurot (km-ga 669,78 eurot) ning see tagab töö esitajale sissepääsu 20.-21. märtsil 2024 Passwordi konverentsile Kultuurikatlas.
Loe lisaks
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2023 žüriiga
  • 08.01.24, 09:47
Saa tuttavaks Aasta Turundustegu 2023 žüriiga

Hindamiskriteeriumid

25% LOOVSTRATEEGIA - loovidee originaalsus ja teostuse kvaliteet.
25% INNOVAATILISUS - kas töös on midagi sellist, mida Eestis pole varem tehtud? Kas töö on muutnud tarbijakäitumist või ärimudeleid?
50% TULEMUSED - tulemused vs eesmärgid. ROI (return on investment ehk investeeringu tasuvus).

Tingimused

Konkursil saavad osaleda tööd, mille toimumisaeg langes kas täielikult või osaliselt 2023. aastasse. Aasta Turundustegu Grand Prix' auhind antakse ainult ärilistel eesmärkidel tehtud kampaaniale. Aasta Turundustegu konkurssi korraldab Best Marketing.
Lisainfo:
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
[email protected]

Seotud lood

Uudised
  • 15.11.23, 10:10
Eesti suurim ja oodatuim turundussündmus Password tuleb taas! Registreeru juba täna
Eesti kõige vanem ja olulisem turunduskonverents Password toimub 20.-21. märtsil 2024 Kultuurikatlas. Seekordsel konverentsil räägime brändidest ja brändingust digiajastul. Pane endale kuupäevad kirja ja registreeru konverentsile juba täna.
Uudised
  • 27.11.23, 16:32
Bolti brändidisaini juht: brändi tuntus ei ole meile oluline
Bolti brändidisaini juhi Kaarel Kala sõnul ei ole nende eesmärk niivõrd brändi tuntust kasvatada, vaid ennekõike on oluline hea maine ja et brändi kuvand ning toode ja teenus oleksid omavahel kooskõlas. Lisaks märkis ta, et nende jaoks ei ole tähtis, et Bolti Eestiga seostataks.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele