Autorid: Laura Reiter, Hando Sinisalu • 27. november 2023

Bolti brändidisaini juht: brändi tuntus ei ole meile oluline

Bolti brändidisaini juhi Kaarel Kala sõnul ei ole nende eesmärk niivõrd brändi tuntust kasvatada, vaid ennekõike on oluline hea maine ja et brändi kuvand ning toode ja teenus oleksid omavahel kooskõlas. Lisaks märkis ta, et nende jaoks ei ole tähtis, et Bolti Eestiga seostataks.
Bolti brändidisaini juhi Kaarel Kala sõnul on nad hetkel protsessis, kus on Bolti brändingut veidi värskendamas.

Brändi ja brändingu kohta sõnas Kaarel Kala, et kui mõelda inimese peale, siis bränd on tema maine ehk kuidas teised inimesed temast selja taga räägivad, kuidas teda tutvustavad ja mis mulje teistel inimestel temast on, aga kui rääkida brändingust, siis see tähendab seda, kuidas inimene välja näeb. Brändingut on Kala sõnul lihtsam muuta, bränd on aga see, mida on ettevõte kogu oma eluaja jooksul looma ja ehitama pidanud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700