Autor: Laura Reiter • 4. aprill 2023

Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste: oluline on näha bränditurundust mitte kuluna, vaid investeeringuna

Rahvusvahelise töökogemusega Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste avab intervjuus erinevate töökultuuride eripärasid ja räägib muu hulgas, miks Boltis brändinguga alles hiljuti süstemaatiliselt tegelema hakati, kuidas teha turundust 45+ riigis ning viimasest brändikampaaniast “Break up to break free”, mida jagas oma kanalites ka Adweek.
Liisa Ennuste: "Sellistes ettevõtetes, mis on nii kiiresti kasvanud nagu Bolt, on DNAs efektiivsus. Nii raha kui tähelepanu investeeritakse vaid sinna, kus see kõige rohkem tagasi toob."

„Dubais Nike’i tiimis töötades olid mastaabid hoopis teised,“ sõnas Ennuste ja lisas, et seal olid kampaaniate produtseerimise jaoks ehitatud suured videokülad, mis sarnanesid Hollywoodi filmi võtteplatsiga, aga samas valitses kohalikus töökultuuris paras kaos ja peadpööritavad emotsioonid. Boltis on töö iseloom tema sõnul vastupidiselt väga pragmaatiline ja ollakse orienteeritud tulemustele. „Sihitud bränditurundusega, sealhulgas ettevõtte missiooni viimisega turunduskommunikatsiooni, hakati teadlikumalt tegelema üsna hiljuti,“ märkis ta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700