Autor: Laura Reiter • 4. aprill 2023
Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste: oluline on näha bränditurundust mitte kuluna, vaid investeeringuna
Rahvusvahelise töökogemusega Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste avab intervjuus erinevate töökultuuride eripärasid ja räägib muu hulgas, miks Boltis brändinguga alles hiljuti süstemaatiliselt tegelema hakati, kuidas teha turundust 45+ riigis ning viimasest brändikampaaniast “Break up to break free”, mida jagas oma kanalites ka Adweek.
Liisa Ennuste: "Sellistes ettevõtetes, mis on nii kiiresti kasvanud nagu Bolt, on DNAs efektiivsus. Nii raha kui tähelepanu investeeritakse vaid sinna, kus see kõige rohkem tagasi toob."
„Dubais Nike’i tiimis töötades olid mastaabid hoopis teised,“ sõnas Ennuste ja lisas, et seal olid kampaaniate produtseerimise jaoks ehitatud suured videokülad, mis sarnanesid Hollywoodi filmi võtteplatsiga, aga samas valitses kohalikus töökultuuris paras kaos ja peadpööritavad emotsioonid. Boltis on töö iseloom tema sõnul vastupidiselt väga pragmaatiline ja ollakse orienteeritud tulemustele. „Sihitud bränditurundusega, sealhulgas ettevõtte missiooni viimisega turunduskommunikatsiooni, hakati teadlikumalt tegelema üsna hiljuti,“ märkis ta.