Rahvusvahelise töökogemusega Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste avab intervjuus erinevate töökultuuride eripärasid ja räägib muu hulgas, miks Boltis brändinguga alles hiljuti süstemaatiliselt tegelema hakati, kuidas teha turundust 45+ riigis ning viimasest brändikampaaniast “Break up to break free”, mida jagas oma kanalites ka Adweek.

- Liisa Ennuste: "Sellistes ettevõtetes, mis on nii kiiresti kasvanud nagu Bolt, on DNAs efektiivsus. Nii raha kui tähelepanu investeeritakse vaid sinna, kus see kõige rohkem tagasi toob."
„Dubais Nike’i tiimis töötades olid mastaabid hoopis teised,“ sõnas Ennuste ja lisas, et seal olid kampaaniate produtseerimise jaoks ehitatud suured videokülad, mis sarnanesid Hollywoodi filmi võtteplatsiga, aga samas valitses kohalikus töökultuuris paras kaos ja peadpööritavad emotsioonid. Boltis on töö iseloom tema sõnul vastupidiselt väga pragmaatiline ja ollakse orienteeritud tulemustele. „Sihitud bränditurundusega, sealhulgas ettevõtte missiooni viimisega turunduskommunikatsiooni, hakati teadlikumalt tegelema üsna hiljuti,“ märkis ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Bolti turundusspetsialist Kertu Villi sõnul on nende meeskonna peamised tugevused motiveeritus ja sihikindlus, tänu millele tegutseb Bolt täna edukalt juba enam kui 45 riigis ja selle teenuseid kasutab enam kui 70 miljonit klienti üle maailma.
2022. aasta ihaldusväärseimaks tööandjaks ehk ettevõtteks, kus eestimaalased kõige enam töötada soovivad, valiti tänavu LHV Pank. Vaata, kes veel mahtusid TOP 20 edetabelisse ja millised omadused iseloomustavad ihaldusväärsemaid ettevõtteid.
Kandideerimise tähtaeg: 31.03.2025