Bolti turundusspetsialist Kertu Villi sõnul on nende meeskonna peamised tugevused motiveeritus ja sihikindlus, tänu millele tegutseb Bolt täna edukalt juba enam kui 45 riigis ja selle teenuseid kasutab enam kui 70 miljonit klienti üle maailma.
- Kuna Bolti meeskonda kuulub kümneid inimesi, kes viibivad erinevates asukohtades üle maailma, on pildile jäänud vaid osa meeskonnast.
Kertu Villi sõnul on üks nende suurimaid tugevusi meeskonna motiveeritus ja sihikindlus, tänu millele tegutsevad nad edukalt enam kui 45 riigis ja kasvavad veelgi. „Meie turundustiimi kuuluvad oma ala spetsialistid, kelle tugevusi osatakse hinnata ja tunnustada - olgu selleks siis strateegiline või analüütiline mõtlemine, reklaamtekstide ja sisu loomine, projektijuhtimine või muu,“ rääkis ta ja lisas, et nad on kui üks pere, kel on ühine missioon – muuta kõigi tulevikku inimsõbralikumaks.
„Tänu sellele on Boltist saanud Euroopa juhtivaid transpordiplatvorme, üks tuntumaid ja armastatumaid ettevõtteid, mille teenuseid kasutab enam kui 70 miljonit klienti üle terve maailma,“ rõõmustab Vill.
Aasta Turundustiim 2021 selgub
23. märtsil turunduskonverentsil
Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha
SIIN. Vaata kogu infot ja programmi
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
WRC Rally Estonia turundusjuht Camilla Themase sõnul on üks nende suurimaid tugevusi olnud pealtvaatajate, sõitjate ja tiimide jaoks eriliste ning emotsionaalsete hetkede loomine, mida pakuvad nende uuenduslikud ja vahel võib-olla ka veidi ootamatud lahendused ning produktsioon.
Swedbanki turundus- ja müügiosakonna juht Arno Pae toob välja, millega nad endi sõnul eelmisel aastal kõige enam silma paistnud ja nominatsiooni välja teeninud on.
SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuhi Gerly Kedelauki ja SYNLAB Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhi Katrin Aroni sõnul ei tee nende ettevõttes turundust ainult turundustiim, vaid ka kõik teised – klienditeenindajad, proovivõtjad, arstid, autojuhid ja laboritöötajad. Lisaks rääkisid nad oma eelmise aasta suurimatest töövõitudest ning hüppelisest brändi tuntuse kasvust.
Tele2 Eesti turundusdirektor Ines Estrini sõnul töötavad nende tiimis julged, kirglikud ja hoolivad inimesed, mässates üheskoos halbade praktikate vastu ja tehes seejuures julgeid otsuseid, mille hulka kuulub näiteks aasta ühe olulisema kampaania ehk jõulukampaania ärajätmine.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.