Arno Pae usub, et nad oma tegevustes silma paistnud mitmekülgsusega. „Teame, et meie kliendid märkavad ja hindavad otsesuhtlust,“ ütles ta ja lisas, et on koos kommunikatsioonitiimiga väga aktiivselt sotsiaalmeedias rahaasjade teemal nõu andnud, veebiseminare korraldanud ja ka lihtsalt toredaid mänge korraldanud. „Ja mõned reklaamid on ka hästi välja tulnud,“ lisas ta, öeldes, et tahavad keeleliselt olla hästi lihtsad ja sõbralikud ning ehk on ka see silma paistnud.
„Lisaks teeme ka lihtsalt palju asju ja igaüks leiab nende hulgast selle, mis teda kõnetab,“ sõnas Pae ja lisas, et kuigi praegu jäi pildile vaid pool nende tiimist ehk see pool, kes teeb turundust, siis igapäevaselt teevad nad kõike koos kommunikatsioonitiimiga ja nii jõuab teha palju.
Aasta Turundustiim 2021 selgub 23. märtsil turunduskonverentsil Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha SIIN. Vaata kogu infot ja programmi SIIT.