Ines Estrini sõnul on Tele2le alates esimesest värbamisvestlusest oluline, et tiimiga liituvate inimeste ja ettevõtte väärtused toimiks ühes rütmis. „Meie turundustiimis toimetavad inimesed, kes on julged, kirglikud, hoolivad ning usaldavad üksteist ja koostööpartnereid ning on ausad enda ja teiste vastu,“ sõnas ta ja lisas, et selle tulemuseks on turunduskampaaniad, kust paistab kaugele põhjusega mässaja vibe.
„Me mässame halbade praktikate vastu (telekomi) sektoris ja see nõuab uutmoodi tegutsemist ja julgeid otsuseid - näiteks jätsime ära ühe aasta olulisema kampaania ehk jõulukampaania,“ rääkis Estrin ja lisas, et ükski kampaania ei lähe välja enne kui sellele pole tehtud põhjalikku sisekommunikatsiooni, sest meie oma inimesed peavad mõistma miks ja mida me teeme ja mille vastu me mässame.
„Meie väikese, aga võimsa turundustiimi teod ulatuvad ettevõtte kultuuri kujundamise kõrval seespool ka kaugele ettevõttest välja - millel on oma osa näiteks suurepärasesel tööandja brändingul,“ ütles ta ja lisas, et esimest korda tõid nad Eestis turule praktikavahetuse koostöö Swedbankiga. „Meie tegevusi saab mõõta ja need on kooskõlas ettevõtte strateegiaga,“ rõhutas Estrin ja lisas, et pole saladuseks, et Tele2 soovib pakkuda parimat klienditeenindust ja selle tõestuseks on neil parim NPS telekomide sektoris.
Aasta Turundustiim 2021 selgub 23. märtsil turunduskonverentsil Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha SIIN. Vaata kogu infot ja programmi SIIT.