• 11.03.22, 10:16

Aasta Turundustiimi nominent Nõo Lihatööstus: meie turundust toetavad pereettevõtte väärtused

Nõo Lihatööstuse ja müügi- ja turundusdirektor Simmo Kruustüki ja müügi- ja turundusspetsialist Arthur Taaveti sõnul on nad silma paistnud eduka rebrändinguga ja väga tugeva ja kvaliteetse tootearendusega, lisades, et turundamisel on suureks abiks ka pereettevõtte väärtused.
Nõo Lihatööstuse tiim
  • Nõo Lihatööstuse tiim
Simmo Kruustük: „Nominatsioon on kahtlemata suureks tunnustuseks. Meie tooteportfellis on üle 400 erineva lihatoote, mis kõik on südamega valmistatud, aga mis vajavad ka igapäevast ja tähelepanelikku turundushoolt.“ Tema sõnul tuleb edu üksnes vahva meeskonna ja tarbijate poolehoiu harmooniast. „Arvan, et meil on sellega päris hästi läinud,“ ütles ta ja lisas, et Nõo Lihatööstuse eeliseks on ka see, et saavad tugineda väga tugevale ja kvaliteetsele tootearendusele ning on hoolimata kiirest kasvust säilitanud kõik pereettevõtte väärtused, mis aitab kaasa ka turundamisele kaasa. „Oleme kodumaine, paindlik, üks pere nii ettevõttes kui ka tarbijate jaoks.“
Arthur Taavet lisas samuti, et nad on nominatsiooni üle väga õnnelikud, sest see näitab, et tohutu töö, mis rebrändingu osas tehtud sai, paistab ka välja. „Kõik läbiviidud küsitlused, fookusgrupiintervjuud ja turu-uuringud andsid meile sisendi, pereettevõttega algusaegadest kaasaskäivad väärtused aga tausta ja raamistiku, milles prioriteetsemad suunad nähtavamaks muuta,“ rääkis ta ja lisas, et nad lähtusid kolmest olulisest suunast - kuidas olla võimalikult läbipaistev, aus ja otsekohene oma tänase tarbijaga; kuidas panustada Eesti toidukultuuri arengusse selliselt, et Eesti toidu kvaliteet oleks ka eksportturgudel nähtav, ning kuidas vähendada keskkonnajalajälge, mida suurtootmine paratamatult tekitab.
„Kogu meie kommunikatsioon ja disainikeel muutus otsekohesemaks, võtsime kindla suuna äratada noortes huvi toidumaailmas kätt proovida (nt Lihahäkaton, koostöö Tartu Ülikooli ja Eesti Maaülikooliga jm) ning oleme lisaks plastikjäätmete, CO2 ja toiduraiskamise vähendamise minemas ka täielikult üle roheenergia kasutusele,“ sõnas Taavet ja lisas, et teevad seda kõike ka selleks, et järgmistel põlvkondadel oleks Eestis rohkem valikuid ja uhkus oma päritolu üle.
Aasta Turundustiim 2021 selgub 23. märtsil turunduskonverentsil Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha SIIN. Vaata kogu infot ja programmi SIIT.

Seotud lood

Uudised
  • 09.03.22, 09:27
Kasuta viimast võimalust! Passwordi soodushind kehtib veel vaid 11. märtsini
Aasta suurim ja oodatuim turundussündmus Password toimub juba ülejärgmisel nädalal s.o 23.-24. märtsil Kultuurikatlas. Seekordne konverents alapealkirjaga "The Next Big Thing" võtab luubi alla tulevikutrendid erinevates valdkondades, milleks võiksid turundajad valmis olla. Passwordi viimane soodushind kehtib veel ainult 11. märtsini (k.a).
Uudised
  • 10.03.22, 11:06
Aasta Turundustiimi nominent Elisa: meie üheks põhitrumbiks on unikaalne filmilik reklaamikeel
Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juhi Karin Kanepi sõnul on Elisal alati käsil mitu kampaaniat ja turunduslikku aktsiooni ning seda mitmes ärivaldkonnas korraga, mille käigus on õnnestunud hoida brändi siiski võimalikult ühtsena. Eelmisel aastal tõid nad turule ka uue TV-teenuse Elisa Elamus ning ajaga aitavad kaasas käia ka mitmed uued äpid, mis toovad traditsiooniliste teenuste turundustegevustesse start-up’iliku lähenemist.
Uudised
  • 09.03.22, 12:25
Aasta Turundustiimi nominent Pakendikeskus: paistame silma mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga
Pakendikeskuse turundusjuhi Ketlyn Toomsalu hinnangul on nad peamiselt silma jäänud päevakajaliste sotsiaalmeediapostituste ja naerutavate reklaamklippidega, mis on mõnusalt marineeritud sõnamängude ning huumoriga.
Uudised
  • 08.03.22, 11:41
Aasta Turundustiimi nominent Kaubamaja: meie üheks suurimaks tugevuseks on mitmekülgsed kompetentsid
Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele