Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
„On suur rõõm olla märgatud. Aitäh,“ rõõmustas Enel Kolk, lisades, et Kaubamaja turundustiimi teeb silmapaistvaks kombinatsioon ühistest väärtustest ja eesmärkidest ning mitmekülgsetest kompetentsidest. „Olles avatud ja paindlikud, julgeme mõelda raamidest välja ning teades, kellele ja miks me oma sõnumeid suuname, saavutame häid tulemusi,“ sõnas ta ja lisas, et nii sündisid eelmisel aastal rohkelt positiivset tagasisidet saanud Eestis ainulaadne digi-moeshow ja Roberta Eineri seni ainus Eesti pop-up, sügisene palju kõneainet pakkunud ja ühiskondlikku diskussiooni tekitanud kampaania “Avatud meelega“, uue Tallinna Kaubamaja Toidumaailma kalambuuridega värbamiskampaania ning veel palju muud.
„Tunneme ühiselt vastutust Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest, usaldame oma tiimikaaslasi ning oskame koos heade tulemuste üle rõõmustada. Ma arvan, et see teebki meist parima tiimi,“ usub ta.
Aasta Turundustiim 2021 selgub
23. märtsil turunduskonverentsil
Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha soodushinnaga
SIIN. Vaata kogu infot ja programmi
SIIT.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Toome teieni Aasta Turundustiim 2021 kümme nominenti, kelle seast selgub võitja turunduskonverentsil Password, mis toimub 23. ja 24. märtsil Kultuurikatlas.
Digiposter OÜ on oma nelja tegevusaasta jooksul toonud digiekraanid ja mitmekesised reklaamiteenused pea igasse Eestimaa nurka. Viimastel kuudel on ettevõtte ekraaniparki lisandunud kaheksa uut väli LED-ekraani,
koduleht on saanud uue väljanägemise ja funktsionaalsuse ning edukalt on alustatud koostööd esimese ehituspoodide ketiga.