„On suur rõõm olla märgatud. Aitäh,“ rõõmustas Enel Kolk, lisades, et Kaubamaja turundustiimi teeb silmapaistvaks kombinatsioon ühistest väärtustest ja eesmärkidest ning mitmekülgsetest kompetentsidest. „Olles avatud ja paindlikud, julgeme mõelda raamidest välja ning teades, kellele ja miks me oma sõnumeid suuname, saavutame häid tulemusi,“ sõnas ta ja lisas, et nii sündisid eelmisel aastal rohkelt positiivset tagasisidet saanud Eestis ainulaadne digi-moeshow ja Roberta Eineri seni ainus Eesti pop-up, sügisene palju kõneainet pakkunud ja ühiskondlikku diskussiooni tekitanud kampaania “Avatud meelega“, uue Tallinna Kaubamaja Toidumaailma kalambuuridega värbamiskampaania ning veel palju muud.
„Tunneme ühiselt vastutust Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest, usaldame oma tiimikaaslasi ning oskame koos heade tulemuste üle rõõmustada. Ma arvan, et see teebki meist parima tiimi,“ usub ta.
Aasta Turundustiim 2021 selgub 23. märtsil turunduskonverentsil Password. Kui sa ei ole end veel konverentsile kirja pannud, siis seda saab teha soodushinnaga SIIN. Vaata kogu infot ja programmi SIIT.