Autor: Laura Reiter • 8. märts 2022

Aasta Turundustiimi nominent Kaubamaja: meie üheks suurimaks tugevuseks on mitmekülgsed kompetentsid

Kaubamaja turundusdirektori Enel Kolki sõnul on nende tiimi ühtedeks suurimateks tugevustest avatud meel, paindlikkus, julgus mõelda kastist väljas ja ühise vastutuse tundmine Kaubamaja hea käekäigu ja kasvu eest.
Kaubamaja turundustiim

„On suur rõõm olla märgatud. Aitäh,“ rõõmustas Enel Kolk, lisades, et Kaubamaja turundustiimi teeb silmapaistvaks kombinatsioon ühistest väärtustest ja eesmärkidest ning mitmekülgsetest kompetentsidest. „Olles avatud ja paindlikud, julgeme mõelda raamidest välja ning teades, kellele ja miks me oma sõnumeid suuname, saavutame häid tulemusi,“ sõnas ta ja lisas, et nii sündisid eelmisel aastal rohkelt positiivset tagasisidet saanud Eestis ainulaadne digi-moeshow ja Roberta Eineri seni ainus Eesti pop-up, sügisene palju kõneainet pakkunud ja ühiskondlikku diskussiooni tekitanud kampaania “Avatud meelega“, uue Tallinna Kaubamaja Toidumaailma kalambuuridega värbamiskampaania ning veel palju muud.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700