Autor: Laura Reiter • 10. märts 2022
Aasta Turundustiimi nominent Elisa: meie üheks põhitrumbiks on unikaalne filmilik reklaamikeel
Elisa Eesti turundus- ja kommunikatsiooniüksuse juhi Karin Kanepi sõnul on Elisal alati käsil mitu kampaaniat ja turunduslikku aktsiooni ning seda mitmes ärivaldkonnas korraga, mille käigus on õnnestunud hoida brändi siiski võimalikult ühtsena. Eelmisel aastal tõid nad turule ka uue TV-teenuse Elisa Elamus ning ajaga aitavad kaasas käia ka mitmed uued äpid, mis toovad traditsiooniliste teenuste turundustegevustesse start-up’iliku lähenemist.
„Võtsime uudise Aasta Turundustiimi nominatsiooni kohta vastu väga suure heameele ja tänutundega,“ rõõmustas Karin Kanepi ja lisas, et nad on iga päev keskendunud Elisa turundus- ja kommunikatsioonitegevuste plaanimisele, elluviimisele ja analüüsimisele ega olegi väga mõelnud sellele, mis pilguga teised turundusprofid meie tööd vaatavad. „Seda suurem on heameel, et oleme oma tegevustega silma jäänud!“