Aasta Turundustiimi nominent SYNLAB: eelmisel aastal tõusis meie brändi tuntus Eestis 94 protsendini
SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuhi Gerly Kedelauki ja SYNLAB Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhi Katrin Aroni sõnul ei tee nende ettevõttes turundust ainult turundustiim, vaid ka kõik teised – klienditeenindajad, proovivõtjad, arstid, autojuhid ja laboritöötajad. Lisaks rääkisid nad oma eelmise aasta suurimatest töövõitudest ning hüppelisest brändi tuntuse kasvust.
SYNLAB Eesti turundusnaiskond
Autor: Andre-Harlet Elvisto
Gerly Kedelauki sõnul leidsid nad end koroonakriisi tulekuga järsku olukorras, kus nende kommunikatsiooni roll kasvas üleöö ülioluliseks, kasvas järsku labori ja SYNLABi kui ühe avaliku testimise eestvedajana roll ja kommunikatsiooni vajadus. „Pidime andma vastuseid, miks on koroonatestimist vaja, kuidas seda teha, kuidas saada sertifikaat jne,“ rääkis SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuht.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]