Autor: Laura Reiter • 17. märts 2022
Aasta Turundustiimi nominent SYNLAB: eelmisel aastal tõusis meie brändi tuntus Eestis 94 protsendini
SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuhi Gerly Kedelauki ja SYNLAB Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhi Katrin Aroni sõnul ei tee nende ettevõttes turundust ainult turundustiim, vaid ka kõik teised – klienditeenindajad, proovivõtjad, arstid, autojuhid ja laboritöötajad. Lisaks rääkisid nad oma eelmise aasta suurimatest töövõitudest ning hüppelisest brändi tuntuse kasvust.
SYNLAB Eesti turundusnaiskond
Foto: Andre-Harlet Elvisto
Gerly Kedelauki sõnul leidsid nad end koroonakriisi tulekuga järsku olukorras, kus nende kommunikatsiooni roll kasvas üleöö ülioluliseks, kasvas järsku labori ja SYNLABi kui ühe avaliku testimise eestvedajana roll ja kommunikatsiooni vajadus. „Pidime andma vastuseid, miks on koroonatestimist vaja, kuidas seda teha, kuidas saada sertifikaat jne,“ rääkis SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuht.