Autor: Laura Reiter • 17. märts 2022

Aasta Turundustiimi nominent SYNLAB: eelmisel aastal tõusis meie brändi tuntus Eestis 94 protsendini

SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuhi Gerly Kedelauki ja SYNLAB Eesti turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhi Katrin Aroni sõnul ei tee nende ettevõttes turundust ainult turundustiim, vaid ka kõik teised – klienditeenindajad, proovivõtjad, arstid, autojuhid ja laboritöötajad. Lisaks rääkisid nad oma eelmise aasta suurimatest töövõitudest ning hüppelisest brändi tuntuse kasvust.
SYNLAB Eesti turundusnaiskond
Foto: Andre-Harlet Elvisto

Gerly Kedelauki sõnul leidsid nad end koroonakriisi tulekuga järsku olukorras, kus nende kommunikatsiooni roll kasvas üleöö ülioluliseks, kasvas järsku labori ja SYNLABi kui ühe avaliku testimise eestvedajana roll ja kommunikatsiooni vajadus. „Pidime andma vastuseid, miks on koroonatestimist vaja, kuidas seda teha, kuidas saada sertifikaat jne,“ rääkis SYNLABi avaliku testimise kommunikatsioonijuht.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700