• 30.05.23, 11:10

Maikuu parim kaubamärk Bolt annab linnad inimestele tagasi

Patendiamet kuulutas maikuu parimaks kaubamärgiks Bolti. Ettevõtte globaalne kommunikatsioonijuht Karin Kase nimetab Bolti superäpiks - sellel on üle 100 miljoni kliendi rohkem kui 45 riigis, ent samas oli 2019. aastal tehtud nimemuutus ja brändiuuendus paras katsumus.
Bolti asutaja ja juht Markus Villig.
  • Bolti asutaja ja juht Markus Villig. Foto: Raul Mee
Kaubamärgi rolli äris võib mõtestada mitmeti. Kõige lihtsam on mõelda kaubamärgist kui sinu ettevõtte praktilisest, ent unikaalsest tööriistast. Just kaubamärk on see, mille kaudu tarbija ettevõtte võtmesõnumite ja -väärtustega suhtleb ja suhestub. Hästi näitlikustab seda olukord, kus avalikkus mõne kaubamärgi muutmisele või uuendamisele väga jõuliselt reageerib. Samuti loob ühes valdkonnas tuntuks saanud märk soodsa pinnase teistesse turuniššidesse sisenemiseks, sest nime maine käib ettevõttest ees ja teeb nii laienemisel sinu eest pool tööd ära. Nii brändiuuenduse kui ka mainehüvega on kokku puutunud meie selle kuu silmapaistvaimaks valitud kaubamärk.

Seotud lood

Uudised
  • 24.05.23, 13:34
Eesti Energia pikaaegne turundus- ja kommunikatsioonijuht liitus Boltiga
Bolti globaalse kommunikatsioonitiimiga liitus Katriin Loorents, kes asub vedama Bolti strateegilisi kommunikatsiooniprojekte.
Uudised
  • 04.04.23, 10:12
Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste: oluline on näha bränditurundust mitte kuluna, vaid investeeringuna
Rahvusvahelise töökogemusega Bolti loovstrateeg Liisa Ennuste avab intervjuus erinevate töökultuuride eripärasid ja räägib muu hulgas, miks Boltis brändinguga alles hiljuti süstemaatiliselt tegelema hakati, kuidas teha turundust 45+ riigis ning viimasest brändikampaaniast “Break up to break free”, mida jagas oma kanalites ka Adweek.
Uudised
  • 20.02.23, 16:06
Selgusid 2022. aasta parimad kaubamärgid
Möödunud nädalal jagati Patendiametis auhindu 2022. aasta parimate kaubamärkide omanikele. Tänavu esimest korda välja antava aasta kaubamärgi tiitli pälvis Lõuna-Eesti roheettevõte Villatoode OÜ kaubamärk MÄÄ. Eripreemiad oma lemmikutele panid välja ka Kaubandus-Tööstuskoda, Eesti Keele Instituut ja Patendivolinike Koda. Algatuse eesmärk on innustada ettevõtjaid oma kaubamärke aktiivsemalt kaitsma.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele