Autor: Laura Reiter • 12. jaanuar 2024

Millised olid 2023. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 1. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2023. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja esimeses osas jagavad oma lemmikuid Balbiino turundusdirektor Anne Tääkre ja Bigbank grupi turunduse ja kliendikogemuse valdkonna juht Roger Niitmäe.
Balbiino turundusdirektor Anne Tääkre
Foto: Mari Rostfeldt

Anne Tääkre jaoks iseloomustab eelmist aastat kõige enam plahvatuslik info killustumine mööda erinevaid meediakanaleid. "Seda trendi oli muidugi ka varem tunda, aga 2023. aastal toimus minu meelest hüppeline muutus," märkis ta ja lisas, et infokanalite killustumise tõttu on ka üsna raske teha vahet näiteks reklaami- või suhtekorralduskampaaniatel. Loovus on tema hinnangul üha olulisem ja kanalite valikut ei pruugi sihtrühm märgatagi - peamine, et info temani jõuab. Siit lähtuvalt on ka turundusteod, mis Tääkrele sügavama mulje jätsid, pigem idee- ja teopõhised.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700