Autor: Laura Reiter • 16. jaanuar 2024

Millised olid 2023. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 3. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2023. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas jaos jagavad oma lemmikuid agentuuri Tabasco tegevjuht Karl Multer ja Rannarootsi turundusjuht Ivo Vinogradov.
Tabasco tegevjuht Karl Multer
Foto: Henrik Metstak

Karl Multer märkis, et aasta oleks nagu pikk periood ja turunduses peaks justkui palju juhtuma, aga mingil põhjusel pidi võtma aega, et meenutada, mis üldse silma jäi. "Ju tänapäeval on reklaami -ja kommunikatsioonitegevust nii palju ja sageli on see nii killustunud, et eredamad välgatused summutatakse lõputute allahindluskampaaniate ja odavate reklaamilahenduste poolt ära ja need ei jää kõlama," sõnas ta ja nentis, et julged ideed murravad siiski läbi ja tekitavad pikema võnke. "Tegelikult see trend meile Tabascoga sobib, meilt saab julgeid ideid ju kamaluga."

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700