Autor: Ekke-Kristian Erilaid • 21. juuli 2023

Kas salatileht saab olla kaubamärk?

Kaubamärgimaailmas lööb praegu laineid salatitootja Little Leaf Farms. Nad on nimelt esitanud USA Patendi- ja Kaubamärgiametile taotluse registreerida kaubamärgina salatileht. Firma väidab, et nende üksiku kohevil otstega krussis salatilehe kujutis on nii eriline ja eripärane, et väärib kaubamärgikaitset.
Foto: Jef Wright / Unsplash

Little Leaf Farms avas oma esimese kasvuhoone Massachusettsi osariigis 2016. aastal ja on hiljem laiendanud tegevust ka Pennsylvaniasse. Nad kasvatavad salatit viisil, mida tuntakse hüüdlause „Clean From the Start“ all. Kasvatamine toimub kasvuhoonetes hüdropooniliselt, kasutades päikesevalgust ja ringlusse võetud vihmavett viisil, et inimkäed salatit üldse ei puutu. Praegu on Little Leaf Farms üks USA suuremaid siseruumides kasvatatava salati tootjaid.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700