• 21.07.23, 11:24

Kas salatileht saab olla kaubamärk?

Kaubamärgimaailmas lööb praegu laineid salatitootja Little Leaf Farms. Nad on nimelt esitanud USA Patendi- ja Kaubamärgiametile taotluse registreerida kaubamärgina salatileht. Firma väidab, et nende üksiku kohevil otstega krussis salatilehe kujutis on nii eriline ja eripärane, et väärib kaubamärgikaitset.
Kas salatileht saab olla kaubamärk?
  • Foto: Jef Wright / Unsplash
Little Leaf Farms avas oma esimese kasvuhoone Massachusettsi osariigis 2016. aastal ja on hiljem laiendanud tegevust ka Pennsylvaniasse. Nad kasvatavad salatit viisil, mida tuntakse hüüdlause „Clean From the Start“ all. Kasvatamine toimub kasvuhoonetes hüdropooniliselt, kasutades päikesevalgust ja ringlusse võetud vihmavett viisil, et inimkäed salatit üldse ei puutu. Praegu on Little Leaf Farms üks USA suuremaid siseruumides kasvatatava salati tootjaid.

Seotud lood

Uudised
  • 08.06.23, 12:53
Metaversum paneb kaubamärgiomanikud tegutsema
Kaubamärgiomanike jaoks on üha enamatesse eluvaldkondadesse laienev metaversum toonud kaasa seninägematuid õiguslikke küsimusi ja probleeme. Brändid peavad õppima kaitsma oma õigusi sisuliselt tundmatutes vetes navigeerides. Esimesed metaversumiga seotud kaubamärgid on registreeritud ka Eestis.
Uudised
  • 30.05.23, 11:10
Maikuu parim kaubamärk Bolt annab linnad inimestele tagasi
Patendiamet kuulutas maikuu parimaks kaubamärgiks Bolti. Ettevõtte globaalne kommunikatsioonijuht Karin Kase nimetab Bolti superäpiks - sellel on üle 100 miljoni kliendi rohkem kui 45 riigis, ent samas oli 2019. aastal tehtud nimemuutus ja brändiuuendus paras katsumus.
Uudised
  • 11.05.23, 10:54
Märk maas: Uus Maa kaitses ära Eesti esimese värvimärgi
Mai algul kandis Patendiamet kaubamärgiregistrisse Uus Maa kinnisvarabüroo kahest värvitoonist koosneva kaubamärgi. Tegu on esimese värvimärgi kategoorias registreeritud kaubamärgiga alates 2019. aastast, kui Patendiamet seda liiki märkide taotlemise ettevõtjatele võimalikuks tegi.
Uudised
  • 08.03.23, 13:44
Patendiamet: kui su nimi on ka bränd, siis tuleks see registreerida kaubamärgina
Mõeldes nimele kui brändile meenuvad esmalt erinevad artistid. Tegelikult kasutab oma nime kaubamärgina igaüks, kes enda nime alt tooteid-teenuseid pakub ja ihkab olla tuntud just oma nime vahendusel. Paraku ei kiputa Eestis sellistele tähistele kaubamärgikaitset taotlema.
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele