Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates möödunud aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja viiendas osas jagab oma lemmikuid Swedbank Eesti turundus- ja müügiosakonna juht Arno Pae.
- Swedbank Eesti turundus- ja müügiosakonna juht Arno Pae.
IKEA avamine kujundatud bussipeatustega
Arno Pae sõnul oleks saanud IKEA poe avatuks kuulutada ka ühe pressiteatega. Vaevalt esimeste kuude müük tema hinnangul sellest kannatanud oleks. „Siiski otsustati IKEA linnaruumis nii-öelda koju kätte tuua,“ sõnas ta ja lisas, et IKEA bussipeatused olid midagi rohkemat kui lihtsalt reklaamid. „Neid vaadetes tundus IKEA midagi enamat kui lihtsalt väga suur sinine mööblipood linna servas.“ Pae usub, et need reklaamid aitasid möödujate silmis tõsta IKEA brändi väärtust ning tuua põhjamaise disaini ja kvaliteedi tunde meile lähemale. Ta märkis, et see sundis endale mõttes ütlema, et IKEA on ikkagi teenitult kuulus ja levinud.
Lidli avamine
Pae märkis, et Lidlit ja sealseid imehindu ja pakkumisi oodati kaua. „Samas oodati pigem midagi ebameeldivat, riiulite kaupa ühetaolist odavat kraami,“ sõnas ta ja nentis, et otsus rõhuda värskusele ning tuua reklaamidesse kõvasti värvi, lõbu ja suvisust, üllatas positiivselt. Pae tõi välja, et kampaaniad olid muidugi massiivsed, aga ka küllaltki hästi poodide juurde juhatama planeeritud. Pae hinnangul on tulemuseks see, et Lidl ongi nüüdseks oma koha leidnud, olles peaaegu nagu vana olija ja sinna kannatab täitsa minna. „Sooduskampaaniad tuletavad seda muidugi jätkuvalt meelde ka,“ märkis Pae ja lisas, et Lidli turundus on praktiline ja hästi tehtud ning boonusena käivitab logo peas ka ühe viisijupi.
Tele2 - parima teenindusega operaator
„Kui aus olla, siis ma ei teagi täpselt, kuidas nad seda tegid ja kas see oli üks kampaania või mitu. Mulle jäi mulje, et nad rääkisid sellest samast asjast mitu korda aastas. Võib-olla juba mitmendat aastat järjest. Ja lõpuks jäin ma neid uskuma!,“ ütles Pae ja lisas, et hea teenindus lisab hinnaliidri mainega brändile väga mitu väärtuspunkti juurde. Tema hinnangul on sellise teema järjepidev fookuses hoidmine turundustiimile, kes peab igal nädal müüma suure hunniku telefone, kindlasti väga suur väljakutse. „Hästi tehtud!“, rõhutas Pae ja lisas, et aasta lõpus võis seepeale näiliselt täitsa müügisõnumita taliujumist reklaamida, nii osavalt taas sõbralikkust väljendades.
La Muu - nii hea, et reklaami ei vajagi
Pae sõnas: „Ostetud reklaampind, millel on plakat, mis ütleb, et toode reklaami ei vajagi? Mis see on? Loogilise mõtte puudumine? Otsene vale? Hullem veel, see reklaam ähvardas veel reklaamimist alustada, kui me ostma ei hakka!“. Ilmselt oli see tema sõnul mingi turundustöötajate siseringi nali. Aga reklaam on Pae sõnul ilus, pakend signaliseerib kõrgemat hinda ja kvaliteeti ning sihtrühm, kelle juhe kokku aeti, ongi piisavalt jõukas, et seda jäätist tarbida. „Reklaamist rääkimine reklaamis tähendab tavaliselt, et agentuuril said mõtted otsa. Seekord see aga töötas suurepäraselt,“ arvab Pae.
Lõpetuseks lisas Pae, et talle endalegi üllatuseks on kõikide silma jäänud kampaaniate puhul kasutatud vähemal ja pigem rohkemal määral välireklaami.
Parimad turundusteod saavad traditsiooniliselt auhinnatud
29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas toimuval turunduskonverentsil
Password. Vaata konverentsi infot ja programmi ning registreeru
SIIN.
Seotud lood
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja neljandas osas jagab oma lemmikuid agentuuri Tank loovjuht Joel Volkov, kes toob muu hulgas välja ka selle, mille pärast ta praegu turunduses südant valutab.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas osas jagavad oma lemmikuid Goldtime’i turundus- ja kommunikatsioonijuht Kaisa Tooming ning Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises osas jagab oma lemmikuid Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja esimeses osas jagab oma lemmikuid Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk.
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.
Enimloetud
5
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Hetkel kuum
Paf keeldus täiendavate kommentaaride andmisest
Tagasi Bestmarketing esilehele