Autor: Laura Reiter • 22. detsember 2022

Millised olid 2022. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 2. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises osas jagab oma lemmikuid Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.

Suurimad muutused toimusid Annika Oja hinnangul sel aastal kaubandusvaldkonnas, sest turule sisenes koguni kaks kõrge tuntusega brändi – Lidl ja IKEA, mis kindlasti on Eesti turundusvaldkonna jaoks oluline areng. „Mõlemal olid esmalt silmatorkavad värbamiskampaaniad, sest kõigepealt tuli väga konkurentsitihedal kaubandusmaastiku tööjõuturul suur hulk inimesi leida ja end atraktiivse tööandjana kehtestada,“ lausus ta ja lisas, et alles mõni aeg hiljem sai otseselt tarbijatega suhtlema asuda.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700