Autor: Laura Reiter • 20. detsember 2022

Millised olid 2022. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 1. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja esimeses osas jagab oma lemmikuid Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk.
Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk.

2022. aasta turunduskampaaniatele mõeldes tõdeb Enel Kolk, et esmajärjekorras kerkivad talle mälupilti lõputud värbamiskampaaniad. „Kui veel loetud aastad tagasi räägiti turunduse ringkondades, et suurejoonelised värbamiskampaaniad ei ole hea toon ning võivad viidata värbaja halvale mainele tööandjana, siis muutunud olukord maailmas on selle arusaama päris kindlasti kummutanud,“ lausus ta ja lisas, et omamoodi võluv on jälgida, kuidas värbamised rakendatakse justnimelt (tööandja) brändingu vankri ette ning see varem poolsalaja tehtud reklaam uhkusega ja oskuslikult pjedestaalile tõstetakse.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700