Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas osas jagavad oma lemmikuid Goldtime’i turundus- ja kommunikatsioonijuht Kaisa Tooming ning Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend.
„See aasta tuli meie kõigi jaoks teistmoodi,“ märkis Kaisa Tooming ja tõi välja, et eriti tugevalt paistis oma järjepideva ning sisulise tööga silma Slava Ukraini MTÜ. „Nad on läbi aasta kommunikatsiooniga pildis, nende sõnumid puudutavad ning on selged ja annetuskampaaniate tulemused räägivad enda eest,“ sõnas ta ja lisas, et viimane südant puudutav saavutus on “Lootuse jõulud Ukrainas” ehk “Shchedryk”, mis tabab oma loojutustusega naelapea pihta.
Toomingu hinnangul on aastast aastasse aina kvaliteetsemaks muutunud värbamiskampaaniad. Sellel aastal paistsid talle enim silma kaks tegijat - IKEA kampaania “Sobime sulle”, mis serveeris nutikat sõnademängu ning toimis silmapaistvalt linnapildis.
Samuti võitis Toomingu südame Bolti värbamiskampaania “Does your job make grandma proud?”, kus vanaemadele tehti selgeks, mida Boltis tehakse. IT-valdkonna klišeed valati mahlakasse vormi ning Bolti maailma muutev olemus tehti lihtsas vormis selgeks.
„Kampaania, mis kummitas tõenäoliselt meid kõiki ning hakkas täiesti oma elu elama on “Pa-pa-parim suvi” ehk Lidl suutis teha seda, millest teised unistavad, luues viraalse kampaania,“ lausus Tooming ja lisas, et meemid, naljavideod, viisijupid suurfestivalide lavadel – see kampaania jõudis kõikjale.
Viimasena tõi Tooming välja Pimedate Ööde filmifestivali tänavuse festivali keskse sõnumi PURE MIND, millega PÖFF saatis teeneka hundi puhkusele ning tõestas taaskord, et silmapaistev turunduskampaania ei pea olema vilede ja tuledega üle kallatud. „Piisab tabavast sõnumist, mis tõmbab tähelepanu ning on silmapaistev minimalistlikus vormis,“ sõnas ta ja lisas, et see oli üks neist kampaaniatest, mis tekitas linnapildis elevust, omades sügavat tähendusvälja ning tekitades valdkonna fanaatikutes äratundmisrõõmu Renate Keerdi samanimelise lavastuse nimega.
- PÖFFi tiim vasakult: Kalev Smidt (partnersuhete juht), Maria Plees (turundusjuht), Kairi Mändla (festivali kunstnik) ja Olari Oja (produktsiooni juht). Foto: Erlend Štaub
Eva Maarendile jäid möödunud aastast enim silma IKEA välimeedia (eri)lahendused ja nende värbamiskampaania. Tema hinnangul oli ka nende telereklaam väga humoorikas. Lisaks tõi Maarend välja Lidli telereklaamid, sotsiaalmeedia ja muud tegevused, kui nad poed avasid. Ja ei jäta temagi mainimata kampaaniat „Pa-pa-parim suvi“.
Parimad turundusteod saavad traditsiooniliselt auhinnatud
29.- 30. märtsil 2023 Kultuurikatlas toimuval turunduskonverentsil
Password. Vaata konverentsi
infot ja programmi ning registreeru juba täna
SIIN.
Seotud lood
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja teises osas jagab oma lemmikuid Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja.
Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja esimeses osas jagab oma lemmikuid Südameapteegi turundus- ja kommunikatsioonijuht Enel Kolk.
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.
Hetkel kuum
Tagasi Bestmarketing esilehele