Autor: Laura Reiter • 28. detsember 2022

Millised olid 2022. aasta silmapaistvaimad turundusteod? 3. osa

Uurisime oma ala ekspertidelt, millised on nende arvates 2022. aasta meeldejäävaimad turunduskampaaniad ja -aktsioonid. Artiklisarja kolmandas osas jagavad oma lemmikuid Goldtime’i turundus- ja kommunikatsioonijuht Kaisa Tooming ning Saku Õlletehase turundusjuht Eva Maarend.
Goldtime'i turundus- ja kommunikatsioonijuht Kaisa Tooming.
Foto: Jane Vogt

„See aasta tuli meie kõigi jaoks teistmoodi,“ märkis Kaisa Tooming ja tõi välja, et eriti tugevalt paistis oma järjepideva ning sisulise tööga silma Slava Ukraini MTÜ. „Nad on läbi aasta kommunikatsiooniga pildis, nende sõnumid puudutavad ning on selged ja annetuskampaaniate tulemused räägivad enda eest,“ sõnas ta ja lisas, et viimane südant puudutav saavutus on “Lootuse jõulud Ukrainas” ehk “Shchedryk”, mis tabab oma loojutustusega naelapea pihta.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700