Autor: Helen Külaots • 28. märts 2022

Elisa kogemuslugu: kas robotsuhtlus on klienditeeninduse tulevik?

Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann rääkis tänavusel Passwordil, kas ja kuidas võiks robot inimestelt üle võtta kliendiga suhtlemise ning miks seda vaja on.
Elisa Eesti erakliendi üksuse juht Mailiis Ploomann tänavusel Passwordil
Foto: Raul Mee

Ploomann tõi välja kolm trendi, mis meid aastal 2030 suuresti mõjutavad. Nendeks on automatiseerimine, inimtööjõu lisandväärtus ja muutuv tööjõuturg.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700