Elisa kogemuslugu: kas robotsuhtlus on klienditeeninduse tulevik?
Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann rääkis tänavusel Passwordil, kas ja kuidas võiks robot inimestelt üle võtta kliendiga suhtlemise ning miks seda vaja on.
Elisa Eesti erakliendi üksuse juht Mailiis Ploomann tänavusel Passwordil
Autor: Raul Mee
Ploomann tõi välja kolm trendi, mis meid aastal 2030 suuresti mõjutavad. Nendeks on automatiseerimine, inimtööjõu lisandväärtus ja muutuv tööjõuturg.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Best Marketingi iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline turundusuudis ei jääks märkamata.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490[email protected]