Ainult tellijatele
Autor: Helen Külaots • 28. märts 2022
Ainult tellijatele

Elisa kogemuslugu: kas robotsuhtlus on klienditeeninduse tulevik?

Elisa Eesti erakliendiüksuse juht Mailiis Ploomann rääkis tänavusel Passwordil, kas ja kuidas võiks robot inimestelt üle võtta kliendiga suhtlemise ning miks seda vaja on.
Elisa Eesti erakliendi üksuse juht Mailiis Ploomann tänavusel Passwordil
Autor: Raul Mee

Ploomann tõi välja kolm trendi, mis meid aastal 2030 suuresti mõjutavad. Nendeks on automatiseerimine, inimtööjõu lisandväärtus ja muutuv tööjõuturg.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700