• 16.03.22, 11:16

Elisa suhtekorraldusjuht: enamus firmad peaksid enne tööandjaturundusega alustamist tegelema korraliku sisekaemusega

Kõige lihtsamaks viisiks uues töötajas kohene pettumustunne tekitada on talle näidata, et läikivates ja säravates värbamismaterjalides kokku lubatu oli tegelikult lihtsalt trikk, millega ta uksest sisse meelitada, räägib Elisa suhtekorralduse valdkonna juht ja juhtimiscoach Marika Raiski, lisades, et iga ettevõtte südameasi peaks olema, et töötajale välja reklaamitu ka tegelikult tõele vastaks.
Elisa suhtekorralduse valdkonna juht ja juhtimiscoach Marika Raiski
  • Elisa suhtekorralduse valdkonna juht ja juhtimiscoach Marika Raiski
  • Foto: Jake Farra
Kuigi see võib tunduda iseenesestmõistetav, siis on selgelt näha, et paljud on reklaamidega kõrvetada saanud ning tööotsijates on tekkinud pessimistlik, isegi äraootav lähenemine, kus reaalne tõde loodetakse teada saada alles töövestlusel või mõnda aega ettevõttes töötades. Eriti selgelt oli seda näha enne koroonakriisi puhkemist, kus töötajad tihti suurte silmadega küsisid, et kas tõesti lastakse lubatud moel kaugtööd teha.

Seotud lood

Uudised
  • 01.02.22, 09:36
Elisa personalivaldkonna juht: 2022. aasta nõuab juhtidelt paindlikkust ja oma persoonibrändi arendamist
2019. aastal Eesti kõige mõjukamaks personalijuhiks valitud Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi toob välja kolm trendi, mis meid personalivaldkonnas 2022. aastal ees ootavad.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele