• 02.02.22, 11:23

Aasta Meediategu 2021 konkurss on avatud

Kutsume taas osalema Aasta Meediategu konkursil! Kuna eelmisel aastal jäi konkurss vahele, ootame seekord konkursile kahe aasta töid ning seejuures mitte üksikuid kampaaniaid, vaid pikaajalisi turundustegevusi meedias. Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 7. märts 2022.
Aasta Meediategu 2021 konkurss on avatud
  • Aasta Meediategu 2021 konkurss on avatud
Konkursile tööde esitamise tähtaeg: 07.03.2022
Esimese vooru tööde hindamine (kodutööna): 07.03 – 10.03.2022
Teise vooru edasipääsejate teatavakstegemine: 10.03.2022
Žürii koosolek ja teise vooru hindamine: 16.03.2022
Konkursi osalustasu: 499 eurot (km-ga 598,80 eurot)
Osalemine Passwordil: Meediategu 2021 konkursil osalenud agentuuride 1 esindajale tasuta
Auhindamine: 23.03.2022 turunduskonverentsil Password
Osalustasu eest konkursile esitatavate tööde arv: 4. Iga lisanduva töö hind on 100 eurot (km-ga 120 eurot)
NB! Sama töö eest, mis on esitatud mitmesse kategooriasse korraga, arvestatakse osalustasu esitatud kategooriate arvu järgi!

Konkursil osalemise reeglid

Konkurss on avatud kõigile kommunikatsioonivaldkonnas tegutsevatele agentuuridele, kuid eelkõige meediaagentuuridele.
Kõik esitatud meediategevused peavad olema meedias avalikud olnud, kas osaliselt või täielikult kahe aastase perioodi jooksul: 01.01.2020 – 31.12.2021
Korraldajatel ja žüriil on õigus kategooriad ühendada juhul kui mõnes konkursi kategoorias on esitatud vähem kui kolm tööd.
Kõik tööd (v.a pro bono tööd) peavad olema tasutud tööd, st klient on maksnud kampaania eest agentuurile ja meediale. Spetsiaalselt konkursi otstarbeks agentuuri initsiatiivil ja kuludega läbi viidud näidiskampaaniad (ghost ads) konkursile ei sobi. Vajadusel võib žürii küsida tõendeid kampaania toimumise kohta (nt. meediaplaan, screenshot, press clipping vms)
Tööde hindamine toimub kahes hindamisvoorus. Esimeses voorus hindavad žüriiliikmed esitatud töid iseseisvalt, n-ö kodutööna. Edasi teise vooru pääseb igast kategooriast kolm enim hääli saanud tööd. Teises voorus toimub hindamine žürii koosolekul koos aruteluga. Edasipääsenud tööd saavad võimaluse esitleda oma tööd kolme minuti jooksul vabalt valitud formaadis (video, slideshow, live etendus, vms)
Ühe ja sama töö saab konkursile esitada ainult üks kord ühe agentuuri poolt. Kui ühe tööga oli seotud mitu agentuuri, siis esitavad need agentuurid selle töö ühiselt.
Üks agentuur võib esitada (see on soovitav isegi!) ühe sama töö ka mitmesse kategooriasse korraga.
Žüriis osalevad sõltumatud, meediaagentuurides mitte töötavad züriilikmed.
Tööd, mis on seadusega vastuolus ja näiteks Tarbijakaitseameti või mõne sarnase organisatsiooni poolt keelatud, konkursile ei sobi.
Iga osalev agentuur on kutsutud esitama vähemalt kolm tööd!
NB! Kutsume üles konkursile esitama mitte üksikuid kampaaniad, vaid pikaajalist turundustegevust meedias

Kategooriad

- Efektiivne meediakasutus (ROI)
- Innovaatiline meediakasutus
- Brand activation (lansseering, bränding/rebranding või ka turupositisooni hoidmine)
- Uuringupõhine/consumer insight'il tuginev meediakasutus
- Väikese eelarvega kampaania (alla 5000 eurot)
- Sotsiaalne, ühiskondlikele probleemidele tähelepanu juhtiv kampaania
Igas kategoorias antakse välja üks kuldauhind. Konkursi parimale tööle antakse Grand Prix ehk Aasta Meediategu 2021 auhind.

Hindamiskriteeriumid

Žürii hindab iga tööd allpool toodud kriteeriumide alusel punktidega 1st (madalaim) 10ni (kõrgeim)
Punkte antakse absoluutses mõõtkavas, mitte võrrelduna konkursi üldise tasemega. Konkursi parim töö ei pea saama 10 punkti 10-st. Igas kriteeriumis antud punktid korrutatakse läbi kriteeriumi kaaluga ja tulemuseks saadakse kogupunktid. Kogusumma jagatakse seejärel läbi hääletanud žüriiliikmete arvuga.
Kriteeriumid brand activation kategoorias ja väikese eelarve kategoorias on järgmised:
30% meediastrateegia: põhjendus strateegia valikule, consumer insight, sihtrühma uuringud, idee
20% teostus: meediaplaan, kuidas ellu viidi
20% sihtrühm: sihtrühma analüüs, tõestus, et sihtrühmale saadi pihta
30% tulemuslikkus: ROI, kliendi eesmärkide täitmine
Kriteeriumid efektiivse meediakasutuse (ROI) kategoorias:
15% meediastrateegia: põhjendus strateegia valikule, consumer insight, sihtrühma uuringud, idee
15% teostus: meediaplaan, kuidas ellu viidi
15% sihtrühm: sihtrühma analüüs, tõestus, et sihtrühmale saadi pihta
55% tulemuslikkus: müügieesmärkide täitmine
3.3. Kriteeriumid innovaatilise kampaania kategoorias on järgmised:
70% innovaatilisus: uudsete meedialahenduste kasutamine, uuenduslikkus
30% tulemuslikkus: ROI, kliendi eesmärkide täitmine
Kriteeriumid uuringupõhise/consumer insight'ile tugineva meediakasutuse kategoorias on järgmised:
30% meediastrateegia: põhjendus strateegia valikule, consumer insight, sihtrühma uuringud, idee
20% teostus: meediaplaan, kuidas ellu viidi
30% sihtrühm: sihtrühma analüüs, tõestus, et sihtrühmale saadi pihta
20% tulemuslikkus: müügieesmärkide täitmine
Kriteeriumid sotsiaalkampaania kategoorias on järgmised:
30% meediastrateegia: põhjendus strateegia valikule, consumer insight, sihtrühma uuringud, idee
20% teostus: meediaplaan, kuidas ellu viidi
50% reach, fame
Valem on seega järgmine: ((meediastrateegia kaal 30 * punktide arv meediastrateegia kriteeriumis) + (teostuse kaal 20 * punktide arv selles kriteeriumis) + ……)) / hääletanute arv = koguhinne tööle.
Žüriiliige ei saa hääletada endaga seotud töö poolt.

TÖÖDE ESITAMISE TINGIMUSED

Esimesse vooru esitavad kõik 1 lk kahepoolse A4 PDF väljatrüki (briifi), millel on 12p fondis kirjas töö kirjeldus ja loovlahenduse üks visuaal.
Briifis tuleb vastata järgmistele küsimustele:
- Töö nimi
- Ajastus
- Klient
- Agentuurid
- meediastrateegia: taustainfo, põhjendus strateegia valikule, consumer insight, idee
- teostus: meediaplaani lühiülevaade, kuidas ellu viidi
- sihtrühm: sihtrühma analüüs, tõestus, et sihtrühmale saadi pihta
- tulemuslikkus: ROI, kliendi eesmärkide täitmine
- loovlahenduse näidis
Samuti tuleb kampaaniale lisada lühike (piisab paarist lausest) kliendipoolne hinnang kampaaniale.
Teise vooru pääseb igast kategooriast edasi 3 parimat (kokku 18 tööd). Finalistid esitlevad oma töid žüriile 3 min live- või videopresentatsiooni kujul. Presentatsiooni formaat on vaba.

Osalemistasu

Konkursil osalemise tasu on 499 eurot (km-ga 598,80 eurot)
Selle tasu eest saab agentuur esitada kuni neli tööd ja 1 esindaja osaleda tasuta Passwordi konverentsil.
Kui agentuur esitab rohkem kui 4 tööd, on iga lisatöö esitamise hind 100 eurot (km-ga 120 eurot)
Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).
LISAINFO
Hando Sinisalu
[email protected]
+372 50 28561

Seotud lood

Uudised
  • 18.01.22, 09:51
TÄHELEPANU! Aasta Turundustegu 2021 konkursi pikendatud tähtaeg on 4. märts kell 16
Täida osalemise ankeet siin
Aasta Turundusteo konkursi eesmärk on väärtustada turunduse olulisust ettevõtluses ja näidata, et hästi korraldatud turundustegevus kasvatab äri. Seoses sündmustega eelmisel nädalal otsustasime konkursile tööde esitamise tähtaega pikendada veelkord ja seda 4. märtsini kella 16ni.
  • ST
Sisuturundus
  • 11.09.24, 13:09
Kalender näitab kuud ja päeva, kuid saab näidata veelgi enamat
Digiajastule vaatamata võib trükitud kalendreid leida pea igast ettevõttest. Paljud neist on mõne partnerfirma poolt kingitud, kuid sellise kingituse loomist saab vaadata ka täiesti uue nurga alt.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele