Juuni parim otsepost kõnetas oskuslikult kõiki suvitajaid
Omniva valis juunikuu parimaks otsepostituseks Eesti suurima jaekaubanduse grupi Coop reklaamilehe, kus tutvustati Eestis puhkamisele ja ringi reisimisele üles ehitatud kampaaniat.
Omniva reklaamlahenduste juhi Kristi Purge sõnul paistis Coopi otsepostitus silma oma hooajalise pildikeele ja positiivsete emotsioonidega, mis sobivad suurepäraselt suvisesse puhkuste perioodi, mil inimesed Eestis ringi reisivad. ,,Coopi üks tugevus on kindlasti nende ulatuslik poodide võrgustik ning juunis ilmunud reklaamleht ja ettevõtte kampaania kommunikeerisid seda nende klientidele väga oskuslikult,’’ ütles Purge.
Aprillis võitis Omniva poolt välja antava kuu parima otsepostituse tiitli ettevõte Clean Kitchen, kes toimetab inimesteni toidukaste, mille abil saab koduköögis valmistada tervislikke ja restoranitasemel roogasid.
Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge räägib, kuidas klassikaliste reklaamkanalite värsked lahendused aitavad erinevate ettevõtete turunduseesmärke saavutada. Koostöös keskkonnasõbralike trükiteenuste pakkuja Pagerriga muudeti muidu suurettevõtete pärusmaaks peetud otsepost kättesaadavaks ka väiksematele ja alustavatele tegijatele.
Müügiagentuur Kobra Sales ja Infopank alustasid koostööd, eesmärgiga müügiprotsessid tõhusamaks muuta. Infopanga andmed aitavad sihtida täpsemalt kliendibaasi ja seda järjepidevalt kasvatada.