• 04.05.21, 10:34

Aprilli kõige ahvatlevama otseposti saatis Clean Kitchen

Aprillis võitis Omniva poolt välja antava kuu parima otsepostituse tiitli ettevõte Clean Kitchen, kes toimetab inimesteni toidukaste, mille abil saab koduköögis valmistada tervislikke ja restoranitasemel roogasid.
Aprilli kõige ahvatlevama otseposti saatis Clean Kitchen
,,Clean Kitcheni otsepostitus jäi silma kena kujunduse ja selge sõnumi poolest – teenust tutvustati isuäratavate piltide ja konkreetsete argumentidega, mis kodukokkasid innustada võiksid,’’ selgitas Omniva reklaamlahenduste juht Kristi Purge otseposti edu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele