Autor: Best Marketing • 28. juuni 2021

Teavituskampaania "Sul on selgroogu!": sõna saab Genka

Kampaania “Sul on selgroogu!" PR- ja influencer marketing kandvaks osaks on Genka kolm power speech sõnavõttu, mis näitab, et sõnal on jõud.

Suvepuhkuste algus ning piirangute leevenemine toob tahtmatult kaasa tunde, et nüüd saab end lõpuks lõdvaks lasta. See on üks nendest hetkedest, kui meeleolu on kõrgel ja ohutunne sama võrra madal. Alkohol suudab panna ka kõige kaalutlevamat inimest võtma riske, mida ta hiljem kahetseb. Uuringutega on tõestatud, et alkohol avaldab mõju inimese riskikäitumisele. Tagajärjeks võib olla enda või kaasteeliste trauma või surm. Uppumine, vette kukkumine ja autorooli istumine on seejuures peamised põhjused.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700