• 02.06.21, 09:51

Algab teavituskampaania “Sul on selgroogu!”

Sellesuvine Päästeameti, Transpordiameti ning Politsei- ja Piirivalveameti ühine teavituskampaania “Sul on selgroogu!” kutsub inimesi märkama alkoholiga kaasnevat riskikäitumist ja annab praktilist nõu, kuidas kriitilisel hetkel takistada kaaslast joobes peaga rooli istumast või ujuma minemast.
Algab teavituskampaania “Sul on selgroogu!”
Igal aastal põhjustavad joobes juhid üle saja liiklusõnnetuse, mille tagajärjel saavad inimesed viga või kaotavad elu. Politsei tabab päevas keskmiselt 20 joobes sõidukijuhti ning iga päev tuleb kümneid teateid kahtlase sõidustiiliga autojuhtidest. Eelmisel aastal kasvas veeõnnetuste arv ning juba kolmandat aastat järjest on üle poolte uppunutest tarvitanud alkoholi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 18.11.25, 12:52
Eliis Pärna-Kundla: ChatGPT-le tehti USAs telereklaam, aga AI ise turundajatele telerit ei soovita
Tehisintellekt muudab kõike, alates sellest, kuidas me töötame ja suhtleme, kuni selleni, kuidas me reklaamime. Ometi püsib tõde, et brändi ei ehitata ilma inimesteta. OpenAI värske kampaania kinnitab seda hästi ja näitab, et isegi tehnoloogiaettevõtted rõhutavad nüüd inimlikkust, mitte masinat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele