• 02.06.21, 09:51

Algab teavituskampaania “Sul on selgroogu!”

Sellesuvine Päästeameti, Transpordiameti ning Politsei- ja Piirivalveameti ühine teavituskampaania “Sul on selgroogu!” kutsub inimesi märkama alkoholiga kaasnevat riskikäitumist ja annab praktilist nõu, kuidas kriitilisel hetkel takistada kaaslast joobes peaga rooli istumast või ujuma minemast.
Algab teavituskampaania “Sul on selgroogu!”
Igal aastal põhjustavad joobes juhid üle saja liiklusõnnetuse, mille tagajärjel saavad inimesed viga või kaotavad elu. Politsei tabab päevas keskmiselt 20 joobes sõidukijuhti ning iga päev tuleb kümneid teateid kahtlase sõidustiiliga autojuhtidest. Eelmisel aastal kasvas veeõnnetuste arv ning juba kolmandat aastat järjest on üle poolte uppunutest tarvitanud alkoholi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.25, 11:00
Hea üritus ei lõpe laval: kuidas luua emotsiooni, mis elab edasi ka Instagramis
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele