• 02.06.21, 10:32

Lugude jutustamine turunduses: halb lugu võib olla teejuht hea loo juurde

Drakadeemia loovkirjutamiskooli juhataja Siret Campbell rääkis, kuidas turunduslikus võtmes lugusid jutustada ning avas, kas universaalsed hea loo tunnused on olemas või mitte.
Drakadeemia loovkirjutamiskooli juhataja Siret Campbell
  • Drakadeemia loovkirjutamiskooli juhataja Siret Campbell
  • Foto: Heigo Teder
Kuidas turunduses häid lugusid rakendada (sest me kõik teame, et põnev story brändi taga on väga arvestatav müügiargument)?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele