• 02.06.21, 10:32

Lugude jutustamine turunduses: halb lugu võib olla teejuht hea loo juurde

Drakadeemia loovkirjutamiskooli juhataja Siret Campbell rääkis, kuidas turunduslikus võtmes lugusid jutustada ning avas, kas universaalsed hea loo tunnused on olemas või mitte.
Drakadeemia loovkirjutamiskooli juhataja Siret Campbell
  • Drakadeemia loovkirjutamiskooli juhataja Siret Campbell
  • Foto: Heigo Teder
Kuidas turunduses häid lugusid rakendada (sest me kõik teame, et põnev story brändi taga on väga arvestatav müügiargument)?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.10.25, 10:32
Ärikingituste uus jõud: vähem plastikut, rohkem tähendust
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele