Autor: Best Marketing • 1. veebruar 2021

Aasta Meediategu 2020 konkurss on avatud

Konkursile tööde esitamise tähtaeg on 25. veebruar 2021. Kutsume üles konkursile esitama mitte üksikuid kampaaniad, vaid pikaajalist (kogu 2020. aasta kestnud) turundustegevust meedias.

Žürii hindab esimeses voorus esitatud töid kodutööna ja annab 3. märtsil teada, kes teise vooru edasi pääsesid. Teise vooru esitlused ja žürii koosolek toimuvad 5. märtsil ja auhinnad antakse üle turunduskonverentsil Password 2021.

Konkursi osalustasu on 499 eurot. Selle tasu eest saab agentuur esitada kuni neli tööd ja agentuuri esindaja osaleda tasuta Passwordi konverentsil. Iga lisanduva töö hind on 100 eurot. Hindadele lisandub käibemaks.

Kategooriad

• Efektiivne meediakasutus (ROI)

• Innovaatiline meediakasutus

Brand Activation (lansseering, bränding/rebränding või turupositisooni hoidmine)

• Uuringupõhine/ consumer insight'il tuginev meediakasutus

• Väikese eelarvega kampaania (alla 5000 euro)

• Sotsiaalne, ühiskondlikele probleemidele tähelepanu juhtiv kampaania

Igas kategoorias antakse välja üks kuldauhind. Konkursi parimale tööle antakse Grand Prix ehk Aasta Meediategu 2020 auhind. Konkurssi korraldab Best Marketing (Äripäev AS).

Aasta Meediategu 2020 konkursi juhendi saab alla laadida SIIT.

Lisainfo: Hando Sinisalu, [email protected], +372 502 8561

Jaga lugu
Bestmarketing.ee toetajad:
Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700