„Digiturunduse praktikumi“ saates vaatleme seekord partnersuhteid turunduses ja räägime sellest, kuidas seeläbi ettevõtte brändi kasvatada.
- Veebimajutuse partnersuhete juht Tõnis Bramanis ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist. Foto: Äripäev
Enda parimaid praktikaid partnersuhete vallas jagab Veebimajutuse partnersuhete juht Tõnis Bramanis, kes toob mitmeid näiteid, kuidas nad ettevõtetega koostööd teevad, millised on partnerturunduse tegevused ning milliseid tulemusi see on täna toonud. Samuti annab ta kuulajatele põgusa ülevaate, kuidas ta tulemusi mõõdab ning kellega ta üldse koostööd teeb.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuidas koos tegemine aitab paremaid tulemusi saavutada?
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.