Seekordse "Eetris on turundusuudised" saate fookuses olid 2024. aasta turundusplaanid, mida tutvustasid Apollo Kino Baltikumi müügi- ja turundusjuht Maarja Kaalep ning Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri.
Saates käsitleti teemasid nagu sektoris esinevad spetsiifilised väljakutsed, andmeanalüütika ja tehisintellekti kasutamine, eelarve planeerimine, muudatused turundusmeeskondades ning kliendikogemuse parandamine. Lisaks arutleti, millised on tõusvad trendid turunduskanalites, kuidas jätkusuutlikkus mõjutab kino- ja jaekaubandusvaldkonda ning millist rolli mängivad sotsiaalne vastutus ja jätkusuutlikkus saatekülaliste turundustegevustes.
Keskkonnahoiust ja kestlikust arengust mõjutatuna on muutunud reklaamkingituste kontseptsioon. Logotrade OÜ tegevjuht ja omanik Anti Saluneem räägib, et suuremaid muutusi on näha tootjate poolelt, kus aina enam kasutatakse looduslikke materjale ja loobutakse järk-järgult esmastest fossiilsetest allikatest saadud plastidest.