Mediabrands Digital (MBD) kasutas andmeid, et märgata airBaltic’u reisinõudlust seal, kus teised seda ei näinud ning muutis selle müügikasvuks, mida on võimalik ka päriselt mõõta.
MBD koostöö airBaltic’uga jõudis Google’i edulugude rubriiki, kus jagatakse maailmatasemel turunduslugusid ja andmepõhiseid läbimurdeid. Värskelt ilmunud artikkel „Think with Google: airBaltic discovers hidden travel demand“viis MBD ühe esimese Eesti agentuurina Google’i globaalsele areenile.
Kogemusi jagavad ka Timo Porval ja MyFitnessi turundusjuht
Kui tänaval kõnetab viisakas inimene, siis ikka vastad ja vajadusel aitad. Kui keegi aga jaurab ja laaberdab, on täiesti normaalne arvustusi ignoreerida või neile läbi huumorivõtme vastata, leiab Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.
Täna Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses toimuval digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2025 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
Me ei ole reklaamide sihtimise osas täna veel seal, kus vajutad nuppu, annad raha ja kõik juhtub iseenesest, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Mediabrands Digitali tegevjuht Erki Heinsaar.
Võitja sõnul ei ole neil käesoleval aastal käibes meeletut kasvu olnud, aga nad on saanud hulgaliselt uusi kliente, kes näevad digiturunduses võimalust oma müügitulemusi hoida või turuosa kasvatada.