Täna Tallinna Loomaaia keskkonnahariduskeskuses toimuval digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2025 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.

- Võidukas Markus Seppam Export Digitalist (ePPC)
- Foto: Andras Kralla
Aasta Digitegu konkursile laekus sel aastal kõiki kategooriaid arvesse võttes 47 tööd.
Kategooriate võitjad olid žürii otsusel:
KATEGOORIA: Andmetel/analüütikal tuginev turundus, AI kasutamine turunduses
Artikkel jätkub pärast reklaami
Agentuur/konsultant:
ePPC | Klient:
Ecosh | Töö: Meta reklaamide tegeliku mõju tuvastamine
KATEGOORIA: Bränding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/ content marketing
Agentuur/konsultant:
La Ecwador | Klient:
Büroomaailm | Töö: Perekeskne sisuturundus TikTokis
KATEGOORIA: Google’i reklaam
Agentuur/konsultant:
MediaBroker | Klient:
Tele2 | Töö: Always-On SEM
KATEGOORIA: Innnovaatiline digiturundus, s.o midagi uudset Eesti turul
Agentuur/konsultant:
Eesti Rahvusringhääling koostöös ettevõttega PortrAI | Klient: ERR ja Eesti Telefilm | Töö: Von Focki interaktiivne fotogeneraator
KATEGOORIA: Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
Artikkel jätkub pärast reklaami
Agentuur/konsultant: ePPC | Klient: Malwarebytes | Töö: Äppide käibe kahekordistamine Meta, Google Ads ja Apple Search Ads abil
KATEGOORIA: Müügikampaaniad/performance marketing/lühiajaline turundus sotsiaalmeedias
Agentuur/konsultant: ePPC | Klient: Malwarebytes | Töö: Kuidas saavutada Meta Adsis 13x eelarve ja 20x käibe kasv
KATEGOORIA: SEO
Agentuur/konsultant:
WOW Digital | Klient:
Klick | Töö: Orgaaniline müük SEO abiga +64,99%
GRAND PRIX
Aasta Digitegu 2025 grand prix vääriliseks pidas žürii Malwarebytes’i kampaaniat „Kuidas saavutada Meta Adsis 13x eelarve ja 20x käibe kasv“ | Agentuur: ePPC | Kategooria: Müügikampaaniad/performance marketing/lühiajaline turundus sotsiaalmeedias
Digiteo žürii esimees Marko Saue märkis, et žürii hääletus oli pingeline, kuid grand prix võitis konsensulikult äärmiselt tugevate äriliste tulemustega töö. „Konkursi tase oli mitmekesine ning töid oli põnev hinnata – andis ka endale päris palju uusi mõtteid ja teadmisi. Pean Eesti digitturunduse taset väga kõrgeks. Meil on põhjust rahul olla,“ lisas ta.
Konkursi žüriisse kuulusid
Goali juht ja strateeg Marko Saue, WOW Digitali kaasasutaja
Fred Koppel, SEO strateeg
Marten Saar,
Sportlandi digiturunduse projektijuht
Kätlin Kriisa ning
Bolt Baltikumi turundusjuht Kertu Vill.
Soovime õnne kategooriate ja grand prix võitjatele! Täname kõiki konkursil osalenuid ja žüriiliikmeid ning kohtume järgmisel aastal!
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!