13. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil tulid muu hulgas esitlusele Aasta Digitegu 2024 võidutööd ja kuulutati välja parimatest parim digiturunduse kampaania ehk grand prix.
- Aasta Digitegu 2024 võitjad 13. septembril Mustamäe Apollo Kinos toimunud digiturunduse aastakonverentsil Best Internet 2024. Foto: Raul Mee
Aasta Digitegu konkursile laekus sel aastal kõiki kategooriaid arvesse võttes 37 tööd.
Võitjateks osutusid žürii hinnangul alljärgnevad tööd:
Andmetel tuginev turundus, AI kasutamine kategooria
Atom Mobility AI ennustus mudeli loomine päringute kvaliteedi hindamiseks (agentuur ePPC)
Branding/pikaajaline turundus sotsiaalmeedias/content marketing kategooria
Rimi TikTok (agentuur VAAS)
Veebikuvand = käive. Tulemuslik turundus tõi Eramaale 200% kasvu (agentuur Convertal)
Google’i reklaam kategooria
Atom Mobility päringute kvaliteedi tõstmine (agentuur ePPC)
Innovaatiline digiturundus kategooria
Atom Mobility AI ennustus mudeli loomine päringute kvaliteedi hindamiseks (agenuur ePPC)
Integreeritud digikampaania (3 või rohkem kanalit)
Tactical Foodpacki e-poe YoY müügi kasv välisturgudel* 43 (agentuur WOW Digital)
Mõjuisikute turundus/Influencer marketing kategooria
Sotsiaalmeediaturundus ilma sotsiaalmeedia kontodeta (ettevõte Mediabrands Digital)
Müügikampaaniad/performance marketing/lühiajaline turundus sotsiaalmeedias (Instagram ja Facebook) kategooria
Facebook Ads reklaamkampaaniad, mis tegid 1,8 miljonit dollarit käivet (The School Years) (agentuur ePPC)
SEO kategooria
Stargate Hydrogen SEO: Aastaga valdkonna võtmeotsingute globaalsesse tippu, orgaaniliste päringute kasv +93.1% (agentuur WOW Digital)
Veebilehe arendus/kampaanialeht
Miljon häält - airBalticu Baltikumi lennukinimede kampaania (agentuur Mediabrands Digital)
Rimi x Adact – Mälu(mis)mäng (agentuur VAAS)
- Digitegu 2024 žürii esimees Kaarel Oja ja Grand Prix võitja Karl Pae agentuurist ePPC Foto: Raul Mee
Aasta Digitegu 2024 grand prix' vääriliseks pidas žürii kampaaniat Atom Mobility AI ennustus mudeli loomine päringute kvaliteedi hindamiseks (agentuur ePPC)
Digiteo žürii esimehe Kaarel Oja sõnul oli konkursil palju tugevaid töid ning kõikide kategooriate võitjad ja nende kliendid väärivad tunnustust tehtud töö eest ja usalduse eest oma edulugusid avalikkusega jagada.
“Zürii premeeris Atom mobility tööd Grand Prix auhinnaga, kuna meeskonna suur töö AI mudelite treenimisel ja praktilisel rakendamisel näitlikustas, kuidas modernsete töövahendite oskuslik rakendamine võimaldab Atom Mobilit’il tulemuslikumalt oma kliendini jõuda.” Oja ütles, et Tulemused tulid tänu AI mudelite rakendmisele mitte sellele vaatamata ja töö paistis välja ka kolmes erinevas kateroogias (innovaatiline digiturundus, Google ad’s rakendus ning andmetel tuginev turundus) sellel samal põhjusel.
Aasta Digitegu 2024 žüriisse kuulusid Convertali digiturunduse juht ja partner Christina Värno, Tanki digiturunduse juht Irina Piiskoppel, IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitas innovatsioonibüroo juht Kaarel Oja, Telia digiturunduse juht Emilie Toomela-Kärson, Element DIgital tegevjuht Angelo Maiuri
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.