• 11.06.25, 14:23

Erki Heinsaar Google’i arvustustest: viisakale reageeri, laaberdajat ignoreeri

Kui tänaval kõnetab viisakas inimene, siis ikka vastad ja vajadusel aitad. Kui keegi aga jaurab ja laaberdab, on täiesti normaalne arvustusi ignoreerida või neile läbi huumorivõtme vastata, leiab Mediabrands Digitali juht Erki Heinsaar.
Erki Heinsaar Google’i arvustustest: viisakale reageeri, laaberdajat ignoreeri
  • Foto: Raul Mee
Google review ehk Google’i arvustus on avalikult nähtav kommentaar koos tärnide arvuga (1–5), mille kasutajad jätavad ettevõtte, koha või teenuse kohta, et oma kogemust avalikult teistega jagada. Arvustused kuvatakse Google’i otsingutulemustes ja Google Mapsis.

Seotud lood

Uudised
  • 14.03.25, 12:18
Google ja YouTube kontrollivad veerandit maailma veebiliiklusest
Eelmisel aastal veetsid internetikasutajad üle maailma keskmiselt 6 tundi ja 38 minutit päevas veebis surfates. See moodustab peaaegu kolmandiku inimese ärkvelolekuajast.
  • ST
Sisuturundus
  • 23.01.25, 13:51
Miks ettevõtted Google Adsiga ebaõnnestuvad ja kuidas seda vältida?
Google Ads on üks võimsamaid digiturunduse tööriistu, mis võimaldab ettevõtetel jõuda oma sihtgrupini täpselt hetkel, kui nad otsivad tooteid või teenuseid. Samas on paljud ettevõtted kogenud, et hoolimata suurtest reklaamikulutustest ei ole tulemused ootuspärased – klikkide arv võib olla kõrge, kuid konversioonimäär madal. Mis on selle põhjus?
Uudised
  • 14.01.25, 10:54
Google: URL-i märksõnad otsingutulemustes eelist ei anna
URL-ide teema SEO ja otsingumootorite paremusjärjestuse kontekstis on arutluse all olnud juba otsingumootorite algusaegadest saati. 25+ aastat hiljem on see endiselt aktuaalne.
Uudised
  • 21.04.25, 12:45
Digiturundus aprillis 2025: Google, Meta ja TikTok löövad kaardipaki sassi
Aprill on digiturunduses saabunud tormiliste murrangutena – agentuurid teevad kannapöördeid, brändid hindavad oma strateegiad ümber ja sisuloojad haistavad uusi võimalusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 07:00
Kuidas siseraadio abil müüki kasvatada? Artist Media annab nõu
Artist Media on siseraadio valdkonna pioneer aastast 2002. Pika kogemuse pinnalt jagavad nad soovitusi, kuidas saaksid selle kanali enda heaks tööle panna. Loe, kuidas siseraadio efektiivsust mõõdetakse, kuidas turunduses muusikat valida ja mida selle kanali kaudu üldse reklaamida.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele