• 14.01.25, 10:54

Google: URL-i märksõnad otsingutulemustes eelist ei anna

URL-ide teema SEO ja otsingumootorite paremusjärjestuse kontekstis on arutluse all olnud juba otsingumootorite algusaegadest saati. 25+ aastat hiljem on see endiselt aktuaalne.
Google: URL-i märksõnad otsingutulemustes eelist ei anna
  • Foto: Pixabay
Kuigi Google on korduvalt öelnud, et märksõnad URL-ides SEO ega paremusjärjestuse osas märkimisväärset eelist ei anna, siis peeti vajalikuks seda korrata ka nüüd, 2025. aastal.

Seotud lood

Uudised
  • 10.01.25, 06:00
Meta lõi AI-persoonad ja kohe ka loobus neist
AI-profiilide ekperiment Facebookis ja Instagramis lõpetati kiiresti pärast kasutajate kriitikat ja võimetust neid kontosid blokeerida.
Uudised
  • 10.01.25, 12:25
Telia turundusjuht: sa ei pea kohal olema kõigis digikanalites
Sageli selgub, et polegi vaja olemas olla 25 erinevas kanalis, võib piisata vaid viiest – peab lihtsalt teada, millised need viis on, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Telia turundusosakonna juht Emilie Toomela.
Uudised
  • 07.01.25, 09:52
3 sotsiaalmeedia viga, millest piisavalt ei räägita
Sa saadad oma sõpradele e-kirja: „Hei, ma just postitasin midagi LinkedInis. Kas sa viitsid seda edasi jagada?“ Sõber endamisi: „See peab lõppema.“
Uudised
  • 06.01.25, 10:21
Suurem osa Euroopa enimkülastatud veebisaitidest ei vasta GDPRi nõuetele
Hoolimata sellest, et privaatsus on suur mureallikas nii turundajate kui ka tarbijate jaoks, ei vasta enamik Euroopa ja USA enimkülastatud veebisaite nõuetele.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele