Google: URL-i märksõnad otsingutulemustes eelist ei anna
URL-ide teema SEO ja otsingumootorite paremusjärjestuse kontekstis on arutluse all olnud juba otsingumootorite algusaegadest saati. 25+ aastat hiljem on see endiselt aktuaalne.
Kuigi Google on korduvalt öelnud, et märksõnad URL-ides SEO ega paremusjärjestuse osas märkimisväärset eelist ei anna, siis peeti vajalikuks seda korrata ka nüüd, 2025. aastal.
Sageli selgub, et polegi vaja olemas olla 25 erinevas kanalis, võib piisata vaid viiest – peab lihtsalt teada, millised need viis on, leiab 23. jaanuaril turundusanalüütika konverentsil üles astuv Telia turundusosakonna juht Emilie Toomela.
Hoolimata sellest, et privaatsus on suur mureallikas nii turundajate kui ka tarbijate jaoks, ei vasta enamik Euroopa ja USA enimkülastatud veebisaite nõuetele.
Üritusturundus on turunduse kõige emotsionaalsem osa – hästi korraldatud üritus aitab sõnumil tõeliselt kohale jõuda ning loob ühtekuuluvustunde, ütles ID Productioni juht Ken Matsalu. „Emotsioon on ürituse juures kõige olulisem. Kõik muu – sisu, produktsioon, artistid – aitab seda emotsiooni luua.“