Turundaja töökoht on 8 korda ihaldatum kui õpetaja oma
Kõige tihedam konkurents on tänavu olnud assisteerivatel töödel, kõige väiksem aga endiselt hariduses, näitab CVKeskus.ee ja Palgainfo Agentuuri küsitlus.
2300 eurot kätte on palgaootuste mediaan ehk poolte töötajate palgaootus on sellest väiksem ja pooltel suurem. Võrreldes eelmise aastaga on palgaootused kasvanud 15%. Küsitluses osalenud 5432 töötaja reaalselt teenitav netopalk oli samal ajal kasvanud neli korda aeglasemalt (3,8%).
Kas Eesti turundus on ummikus või pigem kuldsel stardijoonel? Mis on valdkonna suurimad võimalused ja millised ideed aitaksid ettevõtetel kasvada? Nüüd on sinu kord kaasa rääkida.
„Värbamiskampaania on taktika, tööandja bränding aga strateegia,“ rõhutab tööandjabrändingu agentuuri Instar asutaja ja tegevjuht Kersti Vannas. Tema sõnul peab organisatsioon mõtlema mitte ainult tänaste värbamiste peale, vaid ka sellele, kuidas tagada tööjõudu tulevikus, arvestades sellega, mida teeb Eesti demograafia.
Tööandja brändingu agentuuri Instar poolt 16. korda läbi viidud tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusena on 2025. aastal Eesti tudengite hinnangul atraktiivseim tööandja Swedbank AS.
2025. aasta teise kvartali keskmine palk näitab kasvu kõikidel turundussektori ametikohtadel nii aastases võrdluses kui ka esimese kvartaliga võrreldes.
OMD on maailma suurim meediaagentuuride kett, mis Eestis tegutsenud juba aastast 1996. Meie klientideks on suur hulk globaalseid kui kohalikke brände, kes vajavad väga laiapindset meedia ja turundusalast nõu, strateegiate loomet, kampaaniate planeerimist ning analüütikat.