Turundussektori palgad tegid teises kvartalis tõusu, aga palgalõhe ei kao
2025. aasta teise kvartali keskmine palk näitab kasvu kõikidel turundussektori ametikohtadel nii aastases võrdluses kui ka esimese kvartaliga võrreldes.
Enim sektoris töötajaid kuulub vanusegruppi 35–44 eluaastat ning seal on turundusspetsialistidel, reklaami ja turunduse tippspetsialistidel ning müügi- ja turundusjuhtidel ühtlasi ka kõige kõrgem palgatase. Erinevus tuleb sisse aga reklaami- ja suhtekorraldusjuhtide puhul, kellest kõrgeima keskmise palga saajad kuuluvad vanusegruppi 45–54 eluaastat.
Enim turundussektoris töötajaid kuulub vanusegruppi 35–44 eluaastat ning sinna jääb ühtlasi ka kõige kõrgem palgatase, näitavad Statistikaameti palgaandmed.
Statistikaameti andmetel oli naiste brutotunnitasu 2024. aastal 13,2% väiksem kui meestel. Aastataguse ajaga võrreldes suurenes sooline palgalõhe 0,1 protsendipunkti.
Viimase kuue kuu jooksul avaldatud palgapakkumistest ületas 3000 euro piiri 15% ning 3% palgapakkumistest küündisid vähemalt 5000 euroni, selgus CVKeskus.ee tööportaali värskest ülevaatest.
Hüppeline tõus töökoha vahetamisega kaasnevas netopalga ootuses on seotud eelkõige juhtide ja spetsialistide enesekindluse ja palgaootuste kasvuga tööturul, selgitas CVKeskus.ee värbamisjuht Grete Adler.
Ärikingituste roll turundusmaastikul pole kuskile kadunud ning on endiselt oluline – need loovad brändi nähtavust, tugevdavad kliendisuhteid ja pakuvad meeldejäävat emotsiooni. Aga milline on üks hea ärikingitus, mis keskendub kvaliteedile, praktilisusele ning millel on ka pikaaegne väärtus?