• 30.04.24, 11:07

Kuu parimaks kaubamärgiks valiti teemaviide ehk hashtag

Värskeima kuu kaubamärgi tiitli pälvis Lääne-Harju valla äsja registreeritud kaubamärk #harjuära. Lääne-Harju valla kommunikatsioonijuht Kadri Kauksi ütles, et oma kaubamärk on valla jaoks suurepärane turundusrelv, mis annab võimaluse eristuda.
Lääne-Harju vallavanem Jaanus Saat
  • Lääne-Harju vallavanem Jaanus Saat
  • Foto: Lääne-Harju valla kogu
Tähis kuulub Lääne-Harju vallale ning kaitse on sellega saadud trükistele, rõivastele, reklaamile, turundusele, ärijuhtimisele, meelelahutusele, spordile ja kultuuriteenustele.

Seotud lood

Uudised
  • 05.04.24, 14:04
Patendiamet otsib 2023. aasta kõige-kõigemat kaubamärki
Hea, turul eristuv kaubamärk on originaalne ja tarbijale lihtsasti meeldejääv. Patendiamet tunnustas möödunud aastal kahtteist Eesti ettevõtjat just selliste kaubamärkide loomise ja kaitsmise eest. Nüüd valitakse rahvahääletusel neist välja üks, mida pärjata tiitliga Aasta Kaubamärk 2023.
Uudised
  • 28.03.24, 12:49
LEGO tähtis kohtuvõit: legomehikese kaubamärk jääb kehtima
LEGO robotmehikest kujutavat kaubamärki on aastate jooksul korduvalt tühistada proovitud. Teised sarnaseid moodulmänguasju tootvad ettevõtted on tundnud, et tuntud klotsitootja märk on neil risti teepeal ees. Hiljuti otsustas kohus, et legomehikese kaubamärk jääb kõige kiuste kehtima.
Uudised
  • 07.03.24, 14:06
Igale kaubamärgitaotlusele peaks eelnema põhjalik eeltöö
Advokaadibüroo COBALT vandeadvokaat ja patendivolinik Liina Jents selgitab, mida peaks tegema enne kaubamärgi taotluse esitamist, milline on ja ei ole sobiv kaubamärk, ja kelle kohustus on seda eeltööd teha.
Uudised
  • 28.11.23, 10:55
Turundusagentuuri Digituul juht: kaubamärk on otsetee brändi väärtusteni
Patendiameti poolt novembrikuu parimaks valitud kaubamärgi taga oleva turundusagentuuri Digituul asutajaliige ja juht Andrus Martmaa usub, et head asjad juhtuvad ainult siis, kui selleks on loodud sobivad tingimused.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele