• 28.11.23, 10:55

Turundusagentuuri Digituul juht: kaubamärk on otsetee brändi väärtusteni

Patendiameti poolt novembrikuu parimaks valitud kaubamärgi taga oleva turundusagentuuri Digituul asutajaliige ja juht Andrus Martmaa usub, et head asjad juhtuvad ainult siis, kui selleks on loodud sobivad tingimused.
Digituule agentuuri rahvas. Kõige vasemal ettevõtte asutajaliige ja juht Andrus Martmaa.
  • Digituule agentuuri rahvas. Kõige vasemal ettevõtte asutajaliige ja juht Andrus Martmaa. Foto: Patendiamet
Ettevõtte edu võti on Martmaa hinnangul ikkagi teadlik turundustegevus, milles olulist rolli mängib läbimõeldud kaubamärgistrateegia – ja seda eriti turundusvaldkonna ettevõtte puhul.

Seotud lood

Uudised
  • 08.11.23, 08:45
Sõna jõud: ka teenuste nimetustel on brändingus oluline roll
Mida teha, kui ettevõte või asutus pakub suurepärast teenust, aga teenuse enda nimi on liiga pikk või kohmakas, ega pruugi aidata kaasa sinu turunduseesmärkidele? Millise lahenduseni jõuti sellises olukorras Patendiametis, kirjutab ameti kaubamärgiosakonna peaekspert Mari-Epp Tirkkonen.
Uudised
  • 26.10.23, 10:27
Oktoobrikuu parim kaubamärk ühendab õppimise unega ja vanema lapsega
Alates 2022. aastast korraldab Patendiamet kuu kaubamärgi kampaaniat, mille eesmärk on tunnustada silmapaistvalt heade kaubamärkide omanikke ja innustada Eesti ettevõtjaid oma kaubamärke registreerima. Oktoobrikuu parimaks kaubamärgiks osutus Lambivärk.
Uudised
  • 25.09.23, 14:31
Autotootja Porsche helimärk lükati Euroopa Liidus tagasi
Kaubamärgiringkondades lööb viimastel nädalatel laineid Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ameti (EUIPO) augusti lõpus tehtud otsus keelduda autotootja Porsche helimärgist.
Uudised
  • 26.07.23, 13:31
Südasuve parim kaubamärk innustab ka avalikku sektorit oma intellektuaalomandit kaitsma
Ka avalikus sektoris sünnib uut ja innovatiivset ning kaitsmisväärset sisu leidub sealgi. Sel kuul soovibki Patendiamet esile tõsta sellist originaalsetest ideedest sündinud kaubamärki, mis aitab ühel Eesti vallal enda tegemisi tõhusamalt turundada ja sel moel oma inimestele lähemale jõuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele