Autor: Mari-Epp Tirkkonen • 8. november 2023

Sõna jõud: ka teenuste nimetustel on brändingus oluline roll

Mida teha, kui ettevõte või asutus pakub suurepärast teenust, aga teenuse enda nimi on liiga pikk või kohmakas, ega pruugi aidata kaasa sinu turunduseesmärkidele? Millise lahenduseni jõuti sellises olukorras Patendiametis, kirjutab ameti kaubamärgiosakonna peaekspert Mari-Epp Tirkkonen.
Foto: Evelin Elmest

Patendiamet on alates vabariigi algusaegadest pakkunud ettevõtjatele võimalust kaitsta oma loometöö tulemusi ehk kaubamärke, disaine ja leiutisi. Mõni aasta tagasi lisandusid ameti tööülesannete hulka ka autoriõigusega seotud teemad. Kõiki neid ettevõtete jaoks eluliselt olulisi õigusi nimetatakse intellektuaalomandiks. Inglise keele eeskujul kasutatakse vahel ka lühendit IO – lühendilembeses inglise keeles on siin tavaks saanud rääkida IP-st (intellectual property). Samakujulisena on mõiste kasutusel veel nt ka prantsuse (propriété intellectuelle) ja vene keeles (интеллектуальная собственность).

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700