EUIPO ekspert leidis keeldumises nimelt, et automootori käivitamist meenutaval helide jadal puudub eristusvõime. Porsche ise ütles vaidluses oma märgi kohta: „Helide jada on futuristlik, meloodiline ja sellel on teatud tempo ja dünaamika. Kuigi see on vaid lühike heli, mõjub ta meeldejäävalt ja eristuvalt. On palju näiteid, kuidas äratundmiseks piisab vaid mõnest taktist või toonist nagu Beethoveni viienda sümfoonia avamotiiv, K.I.T.T.-i autoskanneri heli sarjast „Knight Rider“ või Tähtede sõja filmide lasermõõkade heli. Kõik need toonide jadad on nutitelefonide märgutoonidena väga populaarsed, sest on meeldejäävad ja näitavad kaupade või teenuste sihtgrupi jaoks otsekohe päritolu. Autotööstuses on tavaks sõidukeid teatud toonide jada abil reklaamida.“