• 28.03.24, 12:49

LEGO tähtis kohtuvõit: legomehikese kaubamärk jääb kehtima

LEGO robotmehikest kujutavat kaubamärki on aastate jooksul korduvalt tühistada proovitud. Teised sarnaseid moodulmänguasju tootvad ettevõtted on tundnud, et tuntud klotsitootja märk on neil risti teepeal ees. Hiljuti otsustas kohus, et legomehikese kaubamärk jääb kõige kiuste kehtima.
LEGO tähtis kohtuvõit: legomehikese kaubamärk jääb kehtima
  • Foto: Unsplash
1. aprillil 1996 hakkas vastloodud Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Amet (EUIPO) vastu võtma kaubamärgitaotlusi. Kohe esimesel päeval saabunud tuhandete taotluste seas oli ka klotsitootja LEGO kaubamärgitaotlus nn legomehikese mänguasjale.

Seotud lood

Uudised
  • 12.02.24, 11:40
Endine Lego tippjuht: pidime Lego brändi tolmust puhtaks pühkima
Lego endise tippjuhi, konsultandi ja investori Christian Majgaardi sõnul on Lego klotsi taga palju enamat ning sellele tuginedes hakkasid arendama uusi tooteid ja teenuseid, ühendades Lego väärtused ja moodsad kultuurinähtused.
  • ST
Sisuturundus
  • 24.01.25, 10:44
Telereklaam on tõhus ka sotsiaalmeedia ajastul
Kuula uue turundussarja esimest saadet
Uue saatesarja „Password” avasaates sukeldume emotsionaalse turunduse maailma ning analüüsime, miks emotsioonid mängivad reklaamis ja meedias tihti ratsionaalsest lähenemisest suuremat rolli.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele