Autor: Liina Puu • 25. august 2023

Registreeritud kaubamärk kaitseb ettevõtjat domeeninime kaaperdamise eest

Kaubamärk on ettevõtte identiteedi oluline osa. Selle registreerimine on hädavajalik, et arendada oma brändi ja kontrollida selle kasutamist. Oluline aspekt, mida sageli alahinnatakse, on kaubamärgi seos domeeninimega.
Foto: Patendiamet

Patendiameti möödunud aasta lõpul valminud Eesti väike- ja keskmise suurusega ettevõtete uuringust selgus, et tervelt 62 protsenti uuringus osalenud ettevõtjatest hindab intellektuaalomandist olulisemaks domeeninime, kaubamärgi registreerimiseni jõuavad vähesemad. See, et nii suur hulk ettevõtjaid jääb enda õiguste kaitsel lootma vaid domeeninimele, on üllatav. Paraku võib kaubamärgi registreerimata jätmine olla suur oht ettevõtte domeeninimele ja nii ettevõtte identiteedile tervikuna.

Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700