• 16.05.23, 11:28

ThinkAnalytics täiendab Go3 televisiooni personaliseeritud sisusoovitustega

Meediakontsern TV3 Grupp on loonud partnerlussuhte ThinkAnalyticsiga, et rakendada tehisintellektil põhinevaid personaliseeritud sisusoovitusi Go3 teleteenuse klientidele. Selle koostööga soovib TV3 Grupp suurendada vaatajate kaasamist ja kiirendada kliendikasvu Baltikumis, pakkudes oma klientide jaoks kohandatud ja dünaamilisemat kasutajakogemust.
ThinkAnalytics täiendab Go3 televisiooni personaliseeritud sisusoovitustega
Baltimaade juhtiv OTT-platvorm, järgmise põlvkonna teleteenus Go3, pakub mitmekesist sisu Hollywoodi kassahittidest, kohalikest ja rahvusvahelistest seriaalidest, eksklusiivsetest originaalsarjadest kuni enim vaadatud telekanalite ning kohalike ja ülemaailmsete tippspordiürituste otseülekanneteni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele