• 16.05.23, 11:28

ThinkAnalytics täiendab Go3 televisiooni personaliseeritud sisusoovitustega

Meediakontsern TV3 Grupp on loonud partnerlussuhte ThinkAnalyticsiga, et rakendada tehisintellektil põhinevaid personaliseeritud sisusoovitusi Go3 teleteenuse klientidele. Selle koostööga soovib TV3 Grupp suurendada vaatajate kaasamist ja kiirendada kliendikasvu Baltikumis, pakkudes oma klientide jaoks kohandatud ja dünaamilisemat kasutajakogemust.
ThinkAnalytics täiendab Go3 televisiooni personaliseeritud sisusoovitustega
Baltimaade juhtiv OTT-platvorm, järgmise põlvkonna teleteenus Go3, pakub mitmekesist sisu Hollywoodi kassahittidest, kohalikest ja rahvusvahelistest seriaalidest, eksklusiivsetest originaalsarjadest kuni enim vaadatud telekanalite ning kohalike ja ülemaailmsete tippspordiürituste otseülekanneteni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.25, 15:22
Mida sündmuse tellija tihti ei tea ja mida tehnikatiim näeb alati ette
Paljud sündmuste tellijad alahindavad tehnilise ettevalmistuse keerukust, kuid just seal sünnib edu või ebaõnn. Pikaajalise kogemusega Eventechi projektijuhid Mattias Tammik ja Mihkel Verlin näevad riske ette ja teavad, kuidas vältida olukordi, kus hea idee jääb teostamata.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Best Marketing esilehele